• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ضریب اشغال هتل‌های کیش در تعطیلات نوروزی به ۹۰ درصد رسید

  • کد خبر : 10293
  • 21 فروردین 1397 - 7:53
ضریب اشغال هتل‌های کیش در تعطیلات نوروزی به ۹۰ درصد رسید

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: متوسط ضریب اشغال هتل‌های کیش در تعطیلات نوروزی به ۹۰ درصد رسید.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا قائدیان با اشاره به مطلب فوق افزود: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ نرخ اشغال هتل‌های کیش به ۹۰ درصد رسید و این امر با توجه به اینکه دو هتل جدید به ظرفیت تخت‌های اقامتی کیش نسبت به نوروز ۹۶ افزوده شده است، لذا در مقایسه با تعداد تخت‌های دوره مشابه دارای رشد بوده است.

به گفته دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش در این ایام ۱۹۱هزار و۷۳۴ نفر شب اقامت در هتل‌های کیش، ۶۱ هزار و ۷۹۱ نفر شب اقامت در کمپ‌های چادری و کمپ‌های موقت نوروزی ثبت شده است و نهایتاً حدود ۲۳۰ هزار نفر شب اقامت در خانه‌های دوم، استیجاری و منازل اقوام و آشنایان صورت پذیرفته است.

قائدیان یاد آور شد: در تعطیلات نوروزی امسال ۲۳۴ هزار و ۶۹۷ گردشگر از سراسر کشور و از دو طریق هوایی و دریایی وارد کیش شدند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۵ هزار و ۴۳۴ نفر توسط هواپیما و ۸۹ هزار و ۲۶۳ نفر از سه بندر لنگه، چارک و آفتاب به وسیله شناورهای مسافری به کیش آمدند.

این گزارش می‌افزاید: جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی بالغ بر ۳۵ هزار نفر سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار گردشگر و مسافر است.

جزیره کیش در استان هرمزگان و در آب‌های نیلگون خلیج فارس و در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10293
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.