• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

چرا از هتل های کیش، هتل شایگان را انتخاب کنیم؟

  • کد خبر : 21769
  • 29 فروردین 1400 - 16:46
چرا از هتل های کیش، هتل شایگان را انتخاب کنیم؟

اگر قصد سفر به کیش را دارید، با خواندن این مطلب با یکی از بهترین هتل های کیش آشنا شوید تا اقامتی راحت و در آسایش را تجربه کنید.

سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای تفریح و گذراندن چند روز در آرامش به جزیره‌ کیش سفر می‌کنند. این جزیره سرشار از جاذبه‌های گردشگری است. اگر قصد سفر به کیش را دارید، با خواندن این مطلب با یکی از بهترین هتل های کیش آشنا شوید تا اقامتی راحت و در آسایش را تجربه کنید. هتل شایگان یکی از هتل‌های با سابقه در کیش است و خدمات متنوعی را دراختیار مسافرانش قرار می‌دهد. این هتل در سال ۱۳۸۱ با زیربنای ۱۵۰۰ متر و در شش طبقه ساخته و افتتاح شد. هتل شایگان ۱۴۰ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق، سوئیت و ویلا می‌شود. بنابراین شما هر نوع اتاقی را که مد نظر داشته باشید، می‌توانید در هتل شایگان پیدا کنید. با اقامت در این هتل زیبا مزایایی خواهید داشت که در مقایسه با دیگر هتل‌ها مهم است.

دسترسی مناسب به مراکز تجاری و تفریحی

هتل شایگان در میدان پردیس و خیابان رودکی واقع شده است. نزدیکی به مراکز خرید مثل پردیس یک و دو، مرکز تجاری کیش و ساحل از جمله مزایای این هتل محسوب می‌شود. اگر به قصد بازارگردی و خرید به کیش سفر می‌کنید، اقامت در این هتل کار را برای شما راحت می‌کند. چون به‌راحتی به اکثر مراکز خرید و تجاری جزیره دسترسی دارید و می‌توانید پس از خرید، وسایلتان را در هتل بگذارید و قدم زدن شبانه و کافه‌گردی در جزیره را تجربه کنید. علاوه‌براین مکان‌هایی مانند صخره‌ خرچنگ‌ها، استادیوم والیبال ساحلی، پلاژ آقایان و محل کرایه دوچرخه هم به هتل شایگان نزدیک هستند.

تنوع اتاق‌های هتل شایگان

هتل شایگان ۱۴۰ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های یک تخته، دوتخته، دوتخته ویلایی، سه تخته می‌شود و کنار آن‌ها سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه که ظرفیت سه نفر را دارند، دراختیار مسافران قرار می‌گیرند. در برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی به جزیره وجود دارد و محیط اتاق‌ها و هتل برای توان‌یابان هم مناسب‌سازی شده است. در این هتل پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و همچنین این امکان وجود دارد که مسافران وعده‌ ناهار را در اتاق خودشان میل کنند. در هتل شایگان هم در اتاق‌ها و هم در محیط لابی به اینترنت دسترسی خواهید داشت. اگر قصد اقامت در این هتل فوق‌العاده را دارید، بهتر است زودتر برای رزرو اقدام کنید. چون هتل شایگان یکی از هتل‌های شناخته‌شده در کیش است و تقاضا برای اقامت در این هتل زیاد خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل شایگان

استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی از جمله امکانات ورزشی و تفریحی هتل شایگان کیش است که می‌تواند لحظات اقامت را برای شما جذاب‌تر کند. بنابراین اگر در ایام تعطیلات در این هتل اقامت دارید، می‌توانید از امکانات تفریحی آن استفاده کنید و لذت ببرید. به‌غیر از استخر، وجود اتاق ماساژ در هتل شایگان یک خبر خوب برای کسانی است که در این هتل اقامت دارند. ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ عمیق ماهیچه‌ای، ماساژ پا، ماساژ صورت، ماساژ سنگ داغ و ماساژ شمع از امکانات این مجموعه برای مسافران است. گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، ساعات طولانی را در بازارها یا پیاده‌روی در ساحل می‌گذرانند. بنابراین اتاق ماساژ در هتل شایگان یک خبر خوب برای کسانی است که می‌خواهند در طول سفر به سلامت بدن خودشان هم اهمیت بدهند. انتخاب هتل شایگان از همه نظر گزینه‌ مناسبی است؛ ولی انواع ماساژ، شما را در انتخاب این گزینه مصمم‌تر می‌کند.

علاوه‌بر امکانات تفریحی، کافی‌شاپ، رستوران و چایخانه سنتی هم در محیط هتل قرار گرفته‌اند. در همه طول روز و ساعاتی از شب این امکان را دارید تا از کافه و چایخانه هتل شایگان استفاده کنید.

قیمت مناسب رزرو اتاق در هتل شایگان

قیمت یک شب اقامت در هتل پنج ستاره شایگان کیش به زمان و فصلی که به کیش سفر کرده‌اید، وابسته است. قیمت یک شب اقامت در اتاق‌های دوتخته ویلایی، ۵۳۰ هزار تومان خواهد بود و قیمت اقامت در سوئیت ویلایی از ۷۶۰ هزار تومان شروع می‌شود. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و اتاق‌های سه تخته از یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شروع می‌شود. البته قیمت هتل های کیش متغیر است و بهتر است قبل از سفر باز هم استعلام قیمت بگیرید و با خیال راحت برنامه‌ریزی کنید.

اگر قصد داشته باشید سوئیتی اجاره کنید که برای سه الی چهار نفر مناسب باشد، باید یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کنید که این گزینه برای سفرهای گروهی و خانوادگی گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

هتل پنج ستاره شایگان یکی از بهترین هتل های کیش شناخته می‌شود که می‌توانید برای اقامتی آرام و در آسایش انتخاب کنید. اگر اطلاعات ارائه شده برای انتخاب هتل شایگان کافی نبوده، می‌توانید به بخش نظرات کاربران در سایت‌های معتبر سر بزنید. با نقاط قوت این هتل بیشتر آشنا شوید و با خیال راحت تصمیم بگیرید؛ دراین‌صورت حتما از اقامت در جزیره زیبای کیش لذت خواهید برد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21769
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.