• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تغییر دوباره در مدت ماندگاری خودرو در کیش/ جلالی: پیگیر لغو مصوبه هیئت وزیران هستیم

  • کد خبر : 10276
  • 19 فروردین 1397 - 18:12
تغییر دوباره در مدت ماندگاری خودرو در کیش/ جلالی: پیگیر لغو مصوبه هیئت وزیران هستیم

خودروهای ۱۲ تا ۱۶ هزار دلار از ۱۲ سال به ۱۳ سال ، خودرو های ۱۶ تا ۲۰ هزار دلار از ۱۲ سال به ۱۴ سال و خودرو های ۲۰ تا ۵۰ هزار دلار از ۱۲ سال به ۱۵ سال افزایش یافت.

به گزارش کیشوند نیوز صادق جلالی مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با صدا و سیمای کیش گفت: بر اساس مصوبه جدید مدت ماندگاری خودرو بر مبنای ارزش دلاری خودرو ، هنگام ورود به کیش محاسبه می شود.

وی افزود: خودروهایی۱۲ تا ۱۶ هزار دلار از ۱۲ سال به ۱۳ سال ، خودرو های ۱۶ تا ۲۰ هزار دلار از ۱۲ سال به ۱۴ سال و خودرو های ۲۰ تا ۵۰ هزار دلار از ۱۲ سال به ۱۵ سال افزایش یافت.

جلالی گفت: مدت ماندگاری خودروهای گران قیمت ، بالای ۵۰ هزار دلار نیز از ۱۷ سال به ۲۰ سال تغییر یافت.

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این افزایش مدت ماندگاری خودرو ها مشروط به دریافت معاینه فنی و نظر کمیته فنی متشکل از پلیس راهور، مدیر اجتماعی و مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی در خصوص مصوبه هیئت وزیران مبنی بر جایگزینی یک خودروی پلاک جدید به ازای خروج ۸  خودرو  مستهلک گفت: مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش پیگیر لغو این مصوبه برای کیش هستند و احتمال لغو آن زیاد است.

چند ماه قبل شورای ترافیک جزیره کیش به ریاست دکتر انصاری لاری مصوبه ای را به تصویب رسانده بود که ماندگاری برخی خودروها حتی تا ۲۰ سال هم افزایش یافته بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10276
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.