• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

استقبال گردشگران از ورزش و تفریحات سالم در جزیره کیش

  • کد خبر : 10236
  • 14 فروردین 1397 - 16:34

از سوی گردشگران نوروزی ۹۷، ورزش و تفریحات سالم از جاذبه های مهم جزیره کیش عنوان شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، با توجه به شرایط آب و هوایی مطبوع در ایام نوروز ، گردشگرانی که می خواستند به دور از هیاهو و آلودگی هوای شهرستان ها به دور باشند با سفر به این جزیره مرجانی، در سواحل زیبای آن به تفریح و ورزش پرداختند و از امکانات مناسب جزیره بهره مند شدند.

بنابر این گزارش، از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ۹۷ ، تعداد ۲۸ هزار و ۸۶۹ نفر از پلاژ بانوان، ۱۱ هزار و ۵۸۶ نفر از پلاژ آقایان، یک هزار و ۵۶۴ نفر از استخر کرانه و ۲ هزار و ۵۰۴ نفر از استخر المپیک استفاده کردند.
همچنین ، تعداد ۷ هزار و ۶۵۰ نفر در برنامه ها و مسابقات مفرح و شاد ورزش های همگانی از جمله فریزبی، دارت، طناب کشی، فوتبال دستی، پرتاب پنالتی بسکتبال، دو سه نفره با گونی، توپ تعادلی، خروس جنگی، توپ و سبد، توپ و لیوان و شطرنج در محل اسکله تفریحی کیش شرکت کردند.
در این ایام تفریحات و ورزش های آبی نیز مورد توجه گردشگران قرارگرفت. با ایجاد چهار پایگاه نظارت بر تفریحات دریایی و غواصی در ساحل مرجان، اسکله تفریحی ، دامون ساحلی و جنب مسجد حضرت امیر المومنین، کنترل و نظارت در ساحل و گشت دریایی با دو فروند قایق با هدف ارائه خدمات ایمن و جلب رضایت و آرامش خاطر گردشگران هر روز برخدمات دریایی و غواصی ، قایق ها و شناورهای کف شیشه ای و تندرو و همچنین جت اسکی و قایق های شخصی نظارت شد تا این ایام با کمترین حادثه ای سپری شود.
در همین راستا، تعداد ۸۳ هزار و ۴۵۴ نفر از تفریحات دریایی و غواصی ، قایق های تندرو وکف شیشه ای ، کشتی آکواریوم و کیبل اسکی استفاده کردند.
در همین مدت تعداد ۲۵ ایستگاه دوچرخه و دوچرخه برقی نیز از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد روز بعد با نظارت مستقیم معاونت ورزش شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به گردشگران نوروزی ارائه خدمات کردند و تعداد ۲۱۶ هزار نفر از این خدمات بهره مند شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10236
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.