• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نسل جدید نیسان آلتیما معرفی شد + تصاویر

  • کد خبر : 10198
  • 10 فروردین 1397 - 23:53
نسل جدید نیسان آلتیما معرفی شد + تصاویر

در طراحی این خودرو به یک جلوپنجره بزرگ V شکل و همچنین چراغ‌های تهاجمی در قسمت جلو اتومبیل مجهز شده است که باعث شده چهره آن بسیار بهتر و پویاتر از نسل قبل خود باشد.

خودروی سدان “نیسان آلتیما”، در حال حاضر به عنوان یکی از خودروهای محبوب این شرکت به شمار می‌رود که در بازار ایالات متحده آمریکا جایگاه مطلوبی داشته و مشتریان نسبتاً زیادی را جذب خود کرده است، اما در نهایت کمپانی خودروسازی نیسان بعد از گذشت ۶ سال فعالیت این خودرو از سال ۲۰۱۲ میلادی تاکنون، تصمیم به طراحی و ساخت یک نسخه کاملاً جدید گرفته است که پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و در صورت حفظ قیمت خود می‌تواند یکی از خودروهای پرفروش نیسان نه تنها در بازار ایالات متحده آمریکا، بلکه در کلیه بازارهای جهانی باشد.

همانطور که انتظار می‌رفت، طراحی ظاهری این خودرو از زبان طراحی “V-motion” پیروی کرده و همانند دیگر محصولات شرکت خودروسازی نیسان، به یک جلوپنجره بزرگ V شکل و همچنین چراغ‌های تهاجمی در قسمت جلو اتومبیل مجهز شده است که باعث شده چهره این خودرو بسیار بهتر و پویاتر از نسل قبل خود باشد. هرچند نکته منفی این طراحی می‌تواند فراگیر شدن آن بر روی دیگر محصولات نیسان باشد که تاحدودی تازگی خود را از دست داده و برای مخاطبان غافلگیر کننده نیست.
یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد نسل جدید نیسان آلتیما، بخش فنی بویژه سیستم‌های محرک آن خواهد بود که حالا یکی از پیشرانه‌های محصولات “اینفینیتی” فاکتور گرفته شده و بر روی این خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. به طور دقیق‌تر، شرکت خودروسازی نیسان از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر اینفینیتی استفاده کرده و آن را جایگزین پیشرانه قدرتمند ۳٫۵ لیتری شش سیلندر کرده است که تنها بر روی مدل‌های “آلتیما SR” و “پلاتینیوم” قابل سفارش خواهد بود و به طور انحصاری، نیروی خود را به سمت چرخ‌های جلو ارسال می‌کند.

علاوه بر این، سه مدل دیگر S، SV و SL هم وجد دارد که مشتریان قادر به سفارش آن خواهند بود و با یک موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر به مشتریان عرضه می‌شود، هرچند این پیشرانه ۲٫۵ لیتری برای تمامی ۵ مدل نیسان آلتیما قابل سفارش خواهد بود، اما موتور ۲ لیتری اینفینیتی تنها برای مدل‌های “آلتیما SR” و “پلاتینیوم” خواهد بود که در بالا اشاره کردیم.
طبق ادعای کمپانی خودروسازی نیسان، خودروی جدید “نیسان آلتیما” سومین برند این خودروساز ژاپنی خواهد بود که سیستم رانندگی نیمه مستقل “پروپایلوت” را دریافت می‌کند که تحت شرایط خاص، راننده می‌تواند هدایت اتومبیل را به دست این سیستم بسپارد، اما به شرطی که بر روی عملکرد سیستم نظارت داشته باشد و در شرایط ضروری بتواند هدایت اتومبیل را بدست بگیرد.
به طور کلی در ۲۵ سال گذشته، کمپانی خودروسازی نیسان موفق به تولید و فروش بیش از ۵٫۶ میلیون “نیسان آلتیما” در بازار شده است که پیش بینی می‌شود با روی کار آمدن نسل جدید این خودرو آمار فروش بهتری به ثبت برساند.




خودروبانک/سجاد حیدری
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10198
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.