• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

چهاردهمین گردهمایی شیر خوارگان حسینی در جزیره کیش برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 1011
  • 16 مهر 1395 - 21:41
چهاردهمین گردهمایی شیر خوارگان حسینی در جزیره کیش برگزار شد + تصاویر

همایش شیر خوارگان حسینی با حضور مادران و سربازان کوچک امام حسین (ع) در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد.در نخستین جمعه از ماه محرم ، صدها تن از مادران حسینی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و در جوار مرقد شهدای گمنام جزیره کیش گرد هم آمدند تا عشق و ارادت خود را به جگرگوشه […]

همایش شیر خوارگان حسینی با حضور مادران و سربازان کوچک امام حسین (ع) در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد.در نخستین جمعه از ماه محرم ، صدها تن از مادران حسینی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و در جوار مرقد شهدای گمنام جزیره کیش گرد هم آمدند تا عشق و ارادت خود را به جگرگوشه شش ماهه حضرت ابا عبدالله (ع) نشان دهند.

این همایش با هدف تربیت نسلی متعهد و ولایتمدار برگزار شد و صدها نفر از مادران جزیره کیش برای گسترش شعور حسینی و تجدید پیمان با آرمان های امام حسین(ع) با طفلان کوچک خود در آن حضور یافتند.
مادران با چشمانی اشکبار کودکان خردسال خود را در آغوش گرفتند و با همسر امام حسین (ع) همدری کردند.
بسیاری از مادران به منظور ادای نذرسال های قبلشان که متوسل به حضرت علی اصغر (ع) شده بودند در مراسم شرکت کردند و برخی هم برای عرض ارادت و  توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع) در مراسم شیر خوارگان حسینی حضور یافتند.
شمیم گلاب در هوا پراکنده بود و پارچه های  سبز مزین به نام علی اصغر (ع) و باب الحوائج سربند کودکانی بود که از اکنون به سید و سالار شهیدان (ع) لبیک گفتند و سربازان کوچک ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.
در پایان همایش مادران کودکان خود را روی دست گرفتند و از خداوند بزرگ خواستند  از پیروان راستین ائمه اطهار علیهم السلام و شهدای دشت کربلا باشند و همه با دل هایی آکنده از سوز و گداز برای ظهور امام زمان (عج)، اشاعه دین مبین اسلام و سرنگونی دشمنان اسلام دعا کردند.
تصاویر این مراسم معنوی را در ادامه مشاهده می کنید.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1011
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.