• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

جزیره کیش، بهترین مقصد برای سفرهای نوروزی ۹۷

  • کد خبر : 10089
  • 27 اسفند 1396 - 11:28
جزیره کیش، بهترین مقصد برای سفرهای نوروزی ۹۷

کیش جزیره ای است در جنوب ایران، در همسایگی خلیج فارس که سالانه تعداد زیادی توریست از داخل و خارج از کشور به خود جذب می کند. این جزیره زیبا با داشتن صدها مرکز تفریحی و تجاری یکی از مقصدهای اصلی مسافران برای گردش و تفریح است.

در حال حاضر جزیره کیش به عنوان یکی از سه مقصد مهم گردشگری در ایران شناخته می شود. براساس آمارها سالانه حدود یک میلیون نفر از این جزیره در جنوب ایران دیدن می کنند.

آب و هوای بسیار عالی جزیره کیش در ایام نوروز، باعث می شود که گردشگران بسیاری ابتدای سال خود را در این جزیره سپری کنند.

دلیل دیگر سفر به جزیره زیبای کیش، وجود مراکز تفریحی – ورزشی و امکانات زیاد برای انجام تفریح و ورزش های دریایی است که با توجه به هوای مطبوع در این بازه زمانی، استفاده از تمامی امکانات گردشگری موجود را امکان پذیر می سازد.

بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند به جای سفر به شمال، به جزیره کیش سفر کنند تا با خیال راحت در آب تمیز دریا شنا کنند و تفریحات دریایی آن مانند قواصی، جت اسکی، پاراسل، پارک آبی اوشن و … را تجربه کنند.

علاوه بر تمیز بودن آب، دیگر مزیت مهم جزیره کیش برای انجام دادن این تفریحات، امنیت بالا و استاندارد بودن تجهیزات آن است.

انجام این ورزش ها علاوه بر تقویت روحیه و شاد کردن شما، تجربه بسیار لذت بخشی است که در هیچ جای دیگر ایران نمی توانید آن را با این استانداردها تجربه کنید.

علاوه بر تمام اینها، جزیره کیش از جمله مکان هایی در ایران است که هتل های لوکس بسیار زیادی، با امکانات و ویژگی های متنوع دارد و در ایام نوروز در کنار این هتل ها، اقامتگاه های چادری و کانکسی با تجهیزات کامل هم برای دیگر گردشگران در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

همانطور که می دانید کیش از نظر داشتن جاذبه های گردشگری و مراکز خرید نیز جزو جزیره های مهم ایران است. فضای سبز بسیار زیبا تدارک دیده شده برای این ایام، پاکیزگی شهر و وجود المان های شهری جذاب جلوه ای خاص را به فصل بهار در کیش بخشیده اند.

کشتی یونانی، پارک ساحلی مرجان، شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین ها و …، از جاذبه های گردشگری جزیره کیش هستند که با دیدن آنها می توانید لذت سفر خود را دوچندان کنید.

بعد از انجام خرید در بازارها و مراکز تجاری و بازدید از مراکز گردشگری بسیار زیبای کیش می توانید به کنسرت های تدارک دیده شده در آخر شب بروید و از صدای خوانندگان محبوب خود لذت ببیرید. در ایام نوروز هر شب خوانندگان مطرح کشور در تالار شهر و آبنمای آوای خلیج فارس برنامه اجرا می کنند.

جُنگ های شبانه هم یکی از خاص ترین تفریحات گردشگری در جزیره کیش هستند که توصیه می کنیم آنها را از دست ندهید.

جدای از همه اینها برنامه های نوروزی متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده که در هر نقطه از جزیره که قدم می گذارید فقط شور و نشاط و هیجان را مشاهده می کنید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10089
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.