• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
9

بازگشت ووشو کاران کیش از رقابت های قهرمانی مردان و زنان کشور

  • کد خبر : 951
  • 09 مهر 1395 - 0:36
بازگشت ووشو کاران کیش از رقابت های قهرمانی مردان و زنان کشور

تیم های بانوان و آقایان کیش در مسابقات شائولین ووشو قهرمانی کشور موفق به کسب ۱۶ مدال رنگارنگ شدند. به گزارش کیشوند نیوز، تیم  ووشوی مردان کیش در بیست و چهارمین دوره رقابت های  ووشوی شائولین قهرمانی کشور که با حضور ۴۰۰ ورزشکار از بیست استان در گیلان برگزار شد توانست ۶ نشان طلا، ۲ نقره […]

تیم های بانوان و آقایان کیش در مسابقات شائولین ووشو قهرمانی کشور موفق به کسب ۱۶ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش کیشوند نیوز، تیم  ووشوی مردان کیش در بیست و چهارمین دوره رقابت های  ووشوی شائولین قهرمانی کشور که با حضور ۴۰۰ ورزشکار از بیست استان در گیلان برگزار شد توانست ۶ نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کسب کند.

در این رقابت ها امین مقیمی پور ۲ طلا، امیر حسین طالبی یک طلا، یک نقره و یک برنز، آرین قهاری یک طلا، یک نقره و یک برنز، امیر رضا تقوی یک طلا و رضا همتی یک طلا برای تیم کیش کسب کردند.

در این مسابقات که با تایید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان انتخابی نفرات برتر برای اعزام به مسابقات اروپایی جام در یای بالتیک است محمد رضا قهاری به عنوان مربی و سرپرست، تیم  ووشوی آقایان کیش را همراهی کرد.

تیم بانوان منطقه آزاد کیش نیز در مسابقات شائولین ووشو قهرمانی کشور که با حضور ۲۰۸ ورزشکار از پانزده استان در گیلان برگزار شد با کسب ۲ نقره و ۴ برنز به خانه بازگشت.

آرزو نصیبی، طیبه اسدی، فاطمه غلامیان، ریحانه سپهری فرد، نادیا صالح زاده و آریانا قهاری مدال آوران تیم کیش در این مسابقات هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=951
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.