• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
10

سارق پمپ های آب در جزیره کیش شناسایی و دستگیر شد

  • کد خبر : 3513
  • 11 اسفند 1395 - 19:23
سارق پمپ های آب در جزیره کیش شناسایی و دستگیر شد

سروان “محمدباقر باقری” رئیس کلانتری ۱۲ فجر کیش از دستگیری یک نفر سارق پمپ آب و یک مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، سروان “محمدباقر باقری” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این جزیره قرار گرفت.

رییس کلانتری ۱۲ فجر کیش افزود: پس از اطمینان از صحت سرقت توسط سارقی که از لحاظ وضعیت ظاهری مورد شناسایی قرار گرفته بود، با انجام یک سری تحقیقات فنی پلیسی محل اختفای سارق شناسایی و در یک اقدام ضربتی سارق پمپ آب دستگیر شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به انکار اولیه متهم، ماموران با دلایل و اسناد معتبر موارد را به متهم تفهیم نموده که نامبرده پس از مواجهه با دلایل غیر قابل انکار، چاره ای جز اعتراف نداشته و به جرم ارتکابی خود اقرار نمود.

سروان”باقری”ادامه داد: سارق ابتدا منکر هرگونه سرقت شد ولیکن پس از بازجویی فنی توسط ماموران لب به اعتراف گشوده و اموال مسروقه کشف و به کلانتری دلالت گردید.

رییس کلانتری ۱۲ فجر کیش خاطرنشان کرد: در این راستا یک مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شد که در پایان هر ۲ متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

سروان “محمدباقر باقری “رئیس کلانتری ۱۲ فجر کیش ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست تا در صورت برخورد با هر گونه ناهنجاری مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3513
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.