• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

برگزاری ۱۶ رویداد نمایشگاهی در سال ۱۴۰۳ جزیره کیش

  • کد خبر : 31415
  • 20 مهر 1403 - 8:01
برگزاری ۱۶ رویداد نمایشگاهی در سال ۱۴۰۳ جزیره کیش

مدیر مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از رکورد ثبت قرارداد برگزاری نمایشگاه ها در جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، محمد نیکجو در نشستی با اصحاب رسانه، با اشاره به برنامه ریزی شرکت برای برگزاری ۱۶ رویداد نمایشگاهی بین المللی در سال جاری گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، امسال رکورد برپایی رویدادهای نمایشگاهی ملی و بین المللی در کیش شکسته خواهد شد.

محمد نیکجو با بیان اینکه بیشترین رویداد نمایشگاهی برگزار شده در کیش مربوط به سال ۱۳۹۷ و میزبانی از ۱۳ نمایشگاه ملی و بین المللی بوده است، افزود: امسال در تلاشیم تا نیمه دوم سال، کیش را به مرکز کانون نمایشگاه‌های ملی و بین المللی تبدیل کنیم.

مدیر مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در ادامه سخنان خود؛ فضای نمایشگاهی ۲۱ هزار متر مربعی جزیره، هزینه‌های پایین تبلیغات شهری، اجاره بها مناسب فضای نمایشگاهی در مقایسه با متوسط کشوری و عدم نیاز به اخذ ویزا برای گردشگران نمایشگاهی خارجی را از جمله ظرفیت‌های ویژه این منطقه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی نمایشگاهی برشمرد.

به گفته نیکجو و بر اساس ارزیابی انجام شده، در سال گذشته کیش میزبان ۷۰ هزار گردشگر نمایشگاهی بوده است.

وی در بخشی دیگر به آغاز فعالیت دویاره تالار شهر کیش پس از ۲ سال وقفه اشاره کرد و عنوان داشت: تالار بزرگ کیش پس از به روز رسانی زیرساخت‌ها به ویژه سیستم سرمایشی میزبان مسابقات جهانی پرورش اندام بود.

گفتنی است تالار شهر کیش با بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ صندلی یکی از تالارهای بزرگ منطقه محسوب می‌شود که به همت مسئولان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به چرخه فعالیت بازگشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31415
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.