• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ارتقاء توان کیفی و سطح عملیاتی کارکنان اداره آتش نشانی

  • کد خبر : 31394
  • 09 مهر 1403 - 16:17
ارتقاء توان کیفی و سطح عملیاتی کارکنان اداره آتش نشانی

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات از خریداری تجهیزات مورد نیاز اداره آتش نشانی و ایمنی کیش با هدف ارتقای سطح خدمات این مجموعه خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات محمد مهدی احمدی مدیرعامل این شرکت دوشنبه ۹مهر در مراسم تجلیل از آتش نشانان با  گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی گزارش کوتاهی از عملکرد اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی جزیره کیش ارائه کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ارتقاء کیفی آموزش کارکنان اداره آتش نشانی و توسعه تجهیزات در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات قراردارد که با طی شدن روند اداری خرید برخی تجهیزات مورد نیاز، این امکانات به زودی به ناوگان عملیاتی اداره آتش نشانی کیش افزوده خواهد شد.

احمدی با اشاره به امضا توافق نامه های همکاری با شهرداری های تهران و اصفهان برای ارتقاء آموزش و افزایش توان عملیاتی کارکنان آتش نشانی با برگزاری کلاس های آموزشی که امسال و سال آینده برگزار می شود تاکید کرد: در آتش سوزی های اخیر، آتش نشانان کیش با عملیات به هنگام از وقوع حوادث سخت و ناگوار جلوگیری کردند که از آن جمله می توان به آتش سوزی برج دیپلمات، هتل ویدا و حوادث مشابه اشاره کرد.

وی یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را گرامیداشت و در خصوص

علت نامگذاری ۷ مهر با عنوان روز آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد؛ آتش نشانان منطقه برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و هنگامیکه در حین عملیات مهار و خاموش کردن آتش ، مجدد هواپیماهای دشمن پالایشگاه را بمباران کرد تعداد زیادی از آتش نشانان به شهادت رسیدند‌. وی افزود: طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تائید شد.

محمد مهدی احمدی با قدردانی از حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و ائمه جمعه کیش  در مراسم تقدیر از آتش نشانان گفت: با توجه به شرایط ناگوار ناشی از شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله ، حضور این بزرگواران در مراسم گرامیداشت روز ایمنی ، مبین جایگاه و منزلت آتش نشانان کیش در قلب ساکنان و مسئولان این جزیره است.

گفتنی است در پایان مراسم لوح تقدیر به نمایندگی از تمامی کارکنان اداره  آتش نشانی و ایمنی به سهراب رضایی رئیس این اداره اهدا شد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31394
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.