• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

فریب فروش لوازم تحریر ارزان قیمت را نخورید

  • کد خبر : 31344
  • 01 مهر 1403 - 19:51
فریب فروش لوازم تحریر ارزان قیمت را نخورید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش از کلاهبرداری با ترفند فروش لوازم تحریر ارزان قیمت در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس :سرگرد ” محسن بابایی” رئیس پلیس فتا کیش در خصوص این خبر اظهار داشت: با توجه به ایام بازگشایی مدارس، کلاهبرداران با ترفند فروش لوازم تحریر ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از هموطنان می کنند و هموطنان فریب تبلیغات اغوا کننده فضای مجازی را نخورند و آگاه باشند ارزانی بی‌دلیل می‌تواند یکی از ترفندهای مجرمین اینترنتی باشد.

“سرگرد بابایی” در ادامه افزود: افراد سودجو و کلاهبردار با اعلام قیمت‌های بسیار پایین‌تر از قیمت بازار برای لوازم التحریر و با تبلیغات کذب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را اغفال کرده و آنان را به صفحات جعلی(فیشینگ) هدایت و اطلاعات حساب بانکی آنها را سرقت و از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

وی بیان کرد: هموطنان فریب تبلیغات اغوا کننده فضای مجازی را نخورند و آگاه باشند ارزانی بی‌دلیل می‌تواند یکی از ترفندهای مجرمین اینترنتی باشد.
این مقام انتظامی گفت: در آستانه نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و افزایش خرید لوازم‌التحریر مراقب کلاهبرداران در پوشش فروش ارزان قیمت لوازم التحریر باشید.

وی با اشاره به پویش خرید امن، از کاربران درخواست کرد: برای انجام خریدهای اینترنتی از جمله خرید لوازم التحریر به فروشگاه های اینترنتی مجاز و شناخته شده که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند، مراجعه و از اعتماد به صفحات و سایت‌های ناشناخته خودداری کنید.

رئیس پلیس فتا جزیره کیش از شهروندان درخواست نمود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی WWW.FATA.GOV.IR و یا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع‌ رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31344
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.