• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

بهای انرژی در کیش مطابق با وزارت نیرو

  • کد خبر : 31275
  • 18 شهریور 1403 - 10:09
بهای انرژی در کیش مطابق با وزارت نیرو

تعرفه‌ برق مصرفی مشترکین شرکت آب و برق کیش مطابق با وزارت نیرو می‌باشد و هرگونه افزایش یا کاهش نرخ از طرف آن وزارتخانه اعمال می‌گردد.

به گزارش کیشوندنیوز روابط عمومی شرکت آب و برق کیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به استحضار مشترکین گرامی می‌رساند همانگونه که قبلاً نیز عنوان شده است تعرفه‌ برق مصرفی مشترکین شرکت آب و برق کیش مطابق با وزارت نیرو می‌باشد و هرگونه افزایش یا کاهش نرخ از طرف آن وزارتخانه اعمال می‌گردد.

در آبان‌ماه سال گذشته افزایش تعرفه‌های برق توسط معاونت برنامه‌ریزی دفتر اقتصاد، سرمایه‌گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق وزارت نیرو ابلاغ گردید و همچنین بر اساس مصوبه شماره ۱۴۰۲/۵۵۳۳۵/۲۰/۱۰۰ وزارت نیرو مورخ ۷ بهمن ۱۴۰۲ برای مشترکان صنعتی بالای ۱ مگاوات تعرفه‌ها به‌صورت ماهانه از طریق بورس اعلام می‌گردد که در مجموع این عوامل در تابستان امسال و با بالا رفتن میزان مصرف انرژی مشترکان نمود بیشتری به خود داشته است.

با توجه به بالا بودن هزینه نگهداری و تعمیرات تجهیزات نیروگاهی و در نتیجه بالا بودن بهای تمام شده تولید برق در جزیره کیش، این شرکت به‌جهت انجام خدمات هرچه‌ بهتر نیازمند وصول مطالبات در زمان تعیین شده است.

علیرغم اینکه وصول مطالبات از موارد قانونی شرکت‌های خدمات رسان است اما همواره شرکت آب و برق کیش همکاری لازم را با اصناف مختلف و به‌ویژه هتلداران محترم داشته و در صورت ضرورت گاهاً پرداخت آنها به صورت اقساط صورت گرفته است.

مشترکین گرامی می‌توانند به‌صورت حضوری به امور مشترکین این شرکت مراجعه نمایند و سوالات خود را با کارشناسان مربوطه مطرح نمایند.

شرکت آب و برق کیش ضمن تأکید مجدد بر اینکه هیچ گونه افزایش نرخی از سوی این شرکت و خارج از تعرفه‌های وزارت نیرو صورت اعمال نشده است، حق قانونی خود می‌داند که در قبال نشر مطالب غیر واقع از طریق مراجع قضایی پیگیری نماید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31275
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چرا دروغ میگین
    قبض ۵۰۰ تومانی مشاع ما این ماه ۲ میلیون اومده
    لعنت بر دروغگو!!!
    باز اگر این پولهای مفت خرج زیرساخت خود جزیره میشد باور کنید مردم کیش عاشق این جزیره هستند و حتما خرج می کردند و همکاری می کردند ولیکن اگر قراره پول از ما به بانک شهر برسه و اونهم بشه وام عشقی برای کارمندان و مدیران و یه مشت مفت خور و یا پول به فوتبالیست داده بشه ! ما مردم کیش که در اسفناک ترین اوضاع اقتصادی تاریخ جزیره هستیم ولله راضی نیستیم.
    ضمنا سابقه نداره در همون ماه که قبض میاد بدون هیچ بدهی قبلی اخطار قطع جلو درب نصب بشه…..
    هر کسی خواست میتونه بیاد مستندات ما رو ببینه…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.