• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
9

تیم فوتسال بانوان کیش برای اولین بار در مسابقات مناطق کشور شرکت می‌کند

  • کد خبر : 31077
  • 09 مرداد 1403 - 10:56
تیم فوتسال بانوان کیش برای اولین بار در مسابقات مناطق کشور شرکت می‌کند

تیم فوتسال بانوان کیش برای اولین بار در مسابقات مناطق کشور شرکت ‌می‌کند.

به گزارش کیشوندنیوز، روز گذشته محمود پازوکی رئیس هیات فوتبال و خانم محمدی مسئول ورزش بانوان معاونت ورزش کیش و جمعی از مسئولان ورزشی از تمرین تیم فوتسال بانوان بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید سرمربی تیم فوتسال بانوان کیش عنوان کرد: روز سه شنبه ۹ تیرماه برای اولین بار تیم فوتسال منتخب کیش به مسابقات لیگ مناطق اعزام خواهد شد.

مهسا پازوکی گفت: تیم کیش در ‌گروه شش این مسابقات با تیم‌های کرمان، تهران و فارس هم گروه هست، کار سختی در پیش داریم اما اگر از این گروه بالا بیاییم ماه آینده برای مسابقات مرحله بعدی اعزام خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است تیم فوتسال بانوان کیش فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: امسال تیم منسجمی داریم و امیدواریم با این تمریناتی که پشت سر گذاشتیم از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کیش گفت: تیم فوتسال بانوان کیش با ۳۰ بازیکن در دو رده آموزشی و منتخب فعالیت می‌کند که ۱۲ نفر در تیم منتخب قرار دارد و در این مسابقات شرکت می‌کنند.

پازوکی با ذکر اینکه در صورت تحویل زمین چمن به بانوان ،تیم فوتبال بانوان را هم راه‌اندازی می‌کنیم، اظهار داشت: بازیکن ها برای اولین بار است که به این مسابقات اعزام می‌شویم و امیدوارم که نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31077
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.