• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

تامین امنیت عزاداران حسینی افتخار کارکنان پلیس کیش است

  • کد خبر : 30951
  • 24 تیر 1403 - 18:31
تامین امنیت عزاداران حسینی افتخار کارکنان پلیس کیش است

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، رعایت هشدارهای پلیسی را مهم عنوان کرد و گفت: کارکنان پلیس کیش با افتخار در ایام عزاداری محرم برای عزاداران درحال تامین نظم و امنیت هستند.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ ” علی اصغر جمالی ” با اشاره به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: پلیس کیش نیز همگام با این پویش عظیم مردمی و عزاداری حسینی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم و باشکوه و الهی عاشورا، با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی عموم عزاداران عزیز همچون گذشته انجام وظیفه خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اقامه عزا و تامین نظم و امنیت مطلوب برای عموم مردم عزیز و علی الخصوص عزاداران حسینی (ع)، مسئولین محترم هیئات و تکایا و دسته های عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نسبت به موارد زیر اهتمام ورزند تا شاهد برپایی هر چه بهتر عزاداری این ایام عزیز باشیم.

از هر گونه اختلال در نظم عمومی شامل نصب داربست در معابر و پیاده روها که مانع از تردد افراد و مزاحمت برای کودکان، سالمندان، معلولان و جانبازان عزیز شود، پرهیز نمایند.

مراکز ۱۱۰ و ۱۲۰ پلیس کیش در تمامی شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمات رسانی به مردم خواهند بود.

رانندگان وسلیه نقلیه هنگام رانندگی بخصوص در طول شب با توجه به سیاه پوش بودن عزاداران حسینی، دقت ویژه ای به عابران پیاده داشته باشند.

داشتن حجاب و پوشش مناسب، پرهیز از مدگرایی و آرایش نامتعارف در معابر عمومی و خودداری از انجام هرگونه رفتار و گفتار مغایر با تعالیم اسلامی، موجب ایجاد فضای اجتماعی مناسب در جامعه و ارتقاء احساس امنیت روانی شهروندان خواهد شد لذا نیروی انتظامی با توجه به حرمت ماه محرم و مراسم عزاداری امام حسین (ع)، با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه و خلاف عفت عمومی برخورد خواهد کرد.

بدیهی است ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی طبق روال جاری خود با تلاش بی وقفه کوشش خواهند کرد با برقراری نظم، امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در در جزیره کیش را بیافزایند. همکاری صمیمانه با خدمتگزاران شما در فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش برای تحکیم نظم و امنیت مورد انتظار است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30951
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.