• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
10

بیانیه انجمن ایثارگران کیش در حمایت و تشویق به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 30859
  • 06 تیر 1403 - 21:13
بیانیه انجمن ایثارگران کیش در حمایت و تشویق به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳

انجمن ایثارگران کیش در حمایت و تشویق به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، بیانیه انجمن ایثارگران کیش در حمایت و تشویق به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هموطنان عزیز و گرامی،

ایثارگران کیش به عنوان بخشی از جامعه فداکار و متعهد این سرزمین، همواره در صف مقدم پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند. امروز نیز در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳، بر خود وظیفه می‌دانیم که با تمام وجود از این فرصت بزرگ ملی حمایت و مردم شریف ایران را به حضور گسترده و آگاهانه در این رویداد مهم دعوت کنیم.

انتخابات ریاست جمهوری، یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور پرشور مردم در این عرصه، تجلی‌گر اراده ملی و تبلور عزم راسخ ملت برای تعیین سرنوشت خود و کشور عزیزمان می‌باشد. بی‌شک، مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه بر تقویت مبانی مردم‌سالاری دینی، پیام روشنی به جهانیان درباره قدرت و اتحاد ملت ایران خواهد بود.

ما اعضای انجمن ایثارگران کیش، با توجه به اهمیت ویژه انتخابات سال ۱۴۰۳ و تاثیر بسزای آن بر آینده کشور، از تمامی هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم تا با حضور خود در پای صندوق‌های رای، مسئولیت تاریخی و ملی خود را به بهترین نحو ممکن ادا کنند. همچنین، از تمامی مسئولین و دست‌اندرکاران انتخابات می‌خواهیم که با تضمین سلامت، شفافیت و امنیت انتخابات، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم آورند.

امیدواریم با مشارکت گسترده و آگاهانه شما عزیزان، گامی بلند در جهت اعتلای ایران عزیز برداریم و با انتخاب فردی شایسته و دلسوز، آینده‌ای روشن و پر از امید را برای کشورمان رقم بزنیم.

به امید ایرانی آباد و سرافراز.

انجمن ایثارگران کیش

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30859
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.