• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آیت‌الله علم‌الهدی: در مناطق آزاد ‌‌شاهد ‌بی‌بندوباری اقتصادی و فرهنگی ‌هستیم‌

  • کد خبر : 27135
  • 24 بهمن 1401 - 3:02
آیت‌الله علم‌الهدی: در مناطق آزاد ‌‌شاهد ‌بی‌بندوباری اقتصادی و فرهنگی ‌هستیم‌

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: متأسفانه در این کشور، مناطق آزاد فضایی را ایجاد کرده که به جای شکوفایی اقتصادی، شاهد باز شدن دروازه‌های بی‌بندوباری اقتصاد و فرهنگ در این مناطق هستیم.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله‌ سید‌احمد علم‌الهدی ‌در دیدار با دبیر و مدیران شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی اظهارداشت: متأسفانه در این کشور، مناطق آزاد فضایی را ایجاد کرده که به جای شکوفایی اقتصادی، شاهد باز شدن دروازه‌های بی‌بندوباری اقتصاد و فرهنگ در این مناطق هستیم.

وی افزود: مناطق آزاد تجاری باید راهروی صادرات و کمک‌حال رونق تولید ملی و اشتغال برای جوانان این کشور باشد، اما تصور برخی این بود که مقصود از منطقه آزاد، واردات آزادانه کالا‌های خارجی است که با استفاده از آن، بازار تولید و نظام اقتصادی داخل کشور به‌سادگی برهم بخورد.

 آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: این گلوله‌های آتش در سال‌های اخیر، آسیب‌های زیادی به تولید ملی وارد کرده‌اند و بر همین اساس، از انواع مفاسد اخلاقی تا حتی مشروبات الکلی هم در این مناطق یافت می‌شد با این حال، باید باور کرد که آزادی فساد و فحشا تنها لازمه رونق گردشگری نیست بلکه در این مناطق به‌قدری جذابیت وجود دارد که می‌توان بدون گناه هم گردشگر جذب کرد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگرچه لازم است که از عناصر نخبه و توانمند در عرصه‌های مختلف استفاده کرد، اما اخلاص و فداکاری هم ضرورت‌هایی است که نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود. مسئولیت اساسی و حق نظام و مردم امروز بر عهده شماست که مناطق آزاد تجاری را در خدمت اقتصاد کشور و معیشت ملت قرار دهید و باید در این راه، صبح از شب نشناسید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27135
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.