• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

فرمانده سپاه کیش از برگزاری ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد

  • کد خبر : 1627
  • 27 آبان 1395 - 18:46

فرمانده سپاه کیش با بیان اینکه حضور بسیج و سپاه انقلاب و نظام اسلامی ایران را بیمه کرده است از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در جزیره مرجانی کیش خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرگرد ابراهیم خادمی زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در دفتر فرماندهی سپاه کیش برگزار شد از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه مختلف، آموزشی، ورزشی، نشست ها و برنامه های فرهنگی و هنری در هفته بسیج در جزیره کیش خبرداد.

وی افزود: بسیج مستضعفین در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان و دید خردمندانه و مسیحایی امام خمینی (ره) شکل در راستای مشارکت نیروهای مردمی در برنامه های نظامی، فرهنگی و اجتماعی شکل گرفت.

خادمی زاده با بیان اینکه بسیج و سپاه ارگان و نهادی است که می تواند نظام و انقلاب را بیمه کنند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در کلامی زیبا فرمودند« اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد».

وی ادامه داد: و امروز شاهد هستیم که توطئه ها مختلف دشمنان به واسطه حضور بسیج در جامعه به سادگی خنثی شده و شکل بارز آن در فتنه ۸۸ دیده شد که حضور مردم و بسیج توانست آتش فتنه را خاموش کند.

فرمانده سپاه کیش تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند تا بسیج هست نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این یک رکن اساسی در کشور است.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در جامعه امری لازم و ضروری است ابراز کرد: حضرت آقا هم همیشه بر حمایت تمام مسئولان از بسیج وحضور در کنار بسیج تاکید فرموده اند.

سرگرد خادمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اظهار کرد: حضور در مزار شهدای گمنام و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری یادمان شهدای گمنام، شرکت سازمان یافته بسیجیان در پیاده روی اربعین حسینی و حضور در نماز جمعه، تشکیل حلقه های صالحین، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با هدف تبیین گفتمان انقلابیگری در سطح مدارس و دانشگاه ها و پایگاه های بسیج جزیره، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله تیراندازی، دو  ومیدانی، پیاده روی، فوتسال و آمادگی جسمانی بخشی از ویژه برنامه های این هفته است.

عیادت از بیماران با حضور مسئولان جزیره کیش، اهدای خون توسط بسیجیان، برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان بیماران، برگزاری محفل های انس با قرآن و برپایی همایش عاشقان ولایت، یاوران ولایت و منتظران موعود در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج، برگزاری اردوهای تربیتی و تفریحی حلقه های صالحین، برگزار مجمع بسیج شهرستان با حضور مسئولان ادارات و سازمان ها و اقشارمختلف بسیج و برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی، سبک زندگی اسلامی، مادرانه، دخترانه و خواهرانه  از دیگر برنامه های هفته بسیج در کیش است که خادمی زاده به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر با عنوان مدافعان حرم در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس تصریح کرد: آماده ایم تا به دشمنان ثابت کنیم بسیجیان جزیره کیش همچون دیگر جوانان ایران اسلامی هم مدافع حرم و هم مدافع ولایت و نظام اسلامی هستند.

تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور مسئولان در حاشیه برگزاری همایش سالانه امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد تالار گفتمان وحدت با حضور مستقیم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش به صورت رو در رو همراه با تجلیل از فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان فعال،  سرکشی از خانواده های شهدا و تجلیل از پیشکسوتان بسیجی، برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان و برگزاری نمایش دریایی با حضور شناورهای نیروی دریایی ارتش و سپاه در آب های نیلگون خلیج فارس از ویژه برنامه های هفته بسیج در جزیره کیش است که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش بیان کرد.

جزیره کیش با ۹۱ کیلومتر مساحت و ۲۷ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۶ هزار بسیجی عادی و فعال در حوزه ها و پایگاه های مقاومت است که در بخش های مختلف، اجتماعی و فرهنگی باادارات، سازمان ها و دیگر نهادهای مستقر در جزیره کیش تعامل و همکاری می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1627
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.