• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بازخوانی فتنه ۸۸ از زبان سردار وحیدی در جزیره کیش/ ۹ دی نقطه عطف تقابل راهبردی نظام در مقابل استکبار بود

  • کد خبر : 14227
  • 09 دی 1397 - 22:26
بازخوانی فتنه ۸۸ از زبان سردار وحیدی در جزیره کیش/ ۹ دی نقطه عطف تقابل راهبردی نظام در مقابل استکبار بود

وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به بازخوانی فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: ۹ دی نقطه عطف تقابل راهبردی نظام در مقابل استکبار بود.

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و تجلی دوباره شکوه انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در جزیره کیش و در مصلی این شهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر از این جزیره مرجانی به سوی استکبار و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران فرستاده شد.

احمد وحیدی به عنوان سخنران ویژه این مراسم در جمع مردم کیش اظهار داشت: مسیر انقلاب اسلامی که در ۴۰ سالگی آن قرار داریم از جنس حرکت انبیا است و در این راه اتفاقات مهمی رخ داده است، روزهای بزرگ و نقاط عطف بسیاری شکل گرفت که بسیار اهمیت دارند و باید این روزها را بشناسیم و یاد‌آوری کرد، چون به‌گفته قرآن در دل این روزها عبرت‌های فراوانی برای اهل صبر وجود دارد.

وحیدی افزود: زمانی که انقلاب پیروز شد، شرق و غرب دنیا علیه انقلاب بودند، در این مسیر مشکلات فراوانی وجود داشت، توطئه‌های فراوانی از جمله تجزیه‌طلبی، کودتا، ترور و… به‌راه انداختند، افرادی شهید شدند که هیچ جرمی نداشتند، نمی‌خواستند جریان فکری انقلاب اسلامی تداوم پیدا کند، جنگ را تحمیل کردند و همه دنیا در مقابل ایران جمع شدند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و مردم صبر و استقامت کردند.

وی تصریح کرد: مردم این سختی‌ها را تجربه کردند و به این نتیجه رسیده‌اند که اگر استقامت کنند و دستشان را از دست ولی جدا نکنند پیروز می‌شوند، و بر این پیروزی باید شکر کنند، و اگر شکر نکردند ضربه می‌خورند.

وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه به تشریح چگونگی فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: انتخابات بسیاری در کشور برگزار شده است، در هیچ یک از این انتخابات چه قبل از سال ۸۸ و چه بعد از آن کسی به‌‌این صورت ادعا نکرد که تقلب شده است، در انتخابات سال ۷۶ همه می‌گفتند ناطق نوری برنده می‌شود، ولی خاتمی پیروز شد، کسی نگفت تقلب شده و اول از همه هم خود ناطق تبریک گفت.

وی افزود: در سال ۸۴ هم همینطور بود، در آن سال وزیر کشور، موسوی لاری یکی از اصلاح‌طلب‌ها بود و مرحوم هاشمی رفسنجانی یکی از کاندیداها بود و احمدی نژاد یک فرد غیر اصلاح‌طلب پیروز شد و کسی نگفت تقلب شده است، البته همان موقع کروبی یکی از همین سران فتنه که در انتخابات حضور داشت و کمتر از همه رأی آورد هم ادعای تقلب داشت، او در انتخاباتی معترض بود که برگزار کننده آن یکی از هم‌حزبی‌های خودش یعنی موسوی لاری بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: در انتخابات سال ۹۲ هم نجار وزیر کشور دولت احمدی‌نژاد برگزار کننده انتخابات بود و روحانی رأی آورد، در حالی که آرا نزدیک بود، خیلی‌ها هم می‌گفتند انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود که نشد و کسی هم نگفت تقلب شده است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جموری سال ۸۸ گفت: صحنه رقابت بسیار جدی بود، مردم به رغم فشارها و قطعنامه‌های شورای امنیت مردم در انتخابات سال ۸۸ با شور فراوان به‌پای صندوق‌های رأی آمدند که ۸۵ درصد در انتخابات شرکت کردند، اما عجیب است که ادعای تقلب کردند، سوال اینجاست که با برگزاری این همه انتخابات با دیدگاه‌های مختلف، چه شد که برای این انتخابات می‌گفتند تقلب شده است؟

وحیدی ادامه داد: برای ادعای تقلب باید دلیل می‌آوردند، نماینده میرحسین موسوی رسماً اعلام کرد که تقلب انجام نشده است، اجازه دادند که هر تعداد صندوق را خواستند بازشماری کنند، اما حتی یک صندوق را بازشماری نکردند، بدون هیچ دلیل می‌گفتند تقلب شده و می‌خواستند انتخابات را باطل کنند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد آمریکایی سوروس پشت همه قضایای فتنه ۸۸ بود افزود: در حالی که کشور در حال پیشرفت روزافزون بود و دستاوردهای بزرگی کسب کرده بود، کشورهای شرق و غرب و گروه‌های ضد انقلاب با همراهی افرادی که سابقه فعالیت انقلابی داشتند، تلاش کردند که جامعه را به بحران بکشانند، آنها با برنامه این کار را انجام دادند و سه انقلاب رنگی را به ثمر رسانده بودند، تصورشان این بود که در اینجا هم می‌توانند این کار را انجام دهند و به بهانه انتخابات ۸۸ نظام و کشور را زیرسوال ببرند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری خودشان به مسئله ورود کردند، برخی از این فتنه جدا شدند و تنها عده‌ای ماندند، این عده معدود، مرتب آزار و اذیت می‌کردند، در بین مردم اختلاف ایجاد کردند، حتی مسلمانان دنیا دچار هراس شدند، آشوب به پا کردند، مشکلات اقتصادی درست کردند و متاسفانه تعدادی با هدف کشته سازی برای بحران‌سازی، کشته شدند.

وی با اشاره به وقوع حماسه ۹ دی بعد از به‌وجود آمدن حوادث در روز عاشورا ادامه داد: ۹ دی نقطه نشان دادن قدرت حماسی، مذهبی و دین‌داری و انقلابی‌گری مردم ما بود، قدرت الهی از آستین ملت درآمد و ۹ دی آفریده شد که در پس آن این فتنه‌ها جمع شد، ۹ دی نقطه عطف تقابل راهبردی نظام در مقابل استکبار، نقطه تجلی وحدت ملی، مظهر غیرت دینی، انقلابی‌گری و بصیرت مردم، محل تجلی همه خوبی‌های یک ملت زجر کشیده اما مقاوم و سربلند و نقطه اوج درخشش رهبر بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14227
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.