به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۴۷۴ به منظور دریافت انتقادات و پیشنهادات در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش راه اندازی شد.
تمامی مراجعه کنندگان و دریافت کنندگان خدمات درمانی در بیمارستان کیش می توانند نظرات و شکایات خود را از طریق این سامانه به مسئولین بیمارستان منتقل کنند.
پیش از این مراجعه کنندگان می توانستند از طریق ثبت شکایات حضوری و یا صندوق های پیشنهادات و انتقادات موجود در بیمارستان و بخش ” تماس با ما” پرتال بیمارستان کیش به آدرس اینترنتیwww.kishhospitalfz.com برای ثبت نظرات خود اقدام کنند که با راه اندازی این سامانه در سریعترین زمان ممکن نظرات دریافت کنندگان خدمات درمانی به مسئولان بیمارستان انتقال داده می شود.
علاوه بر این طی ماه گذشته با برنامه ریزی های انجام شده و راه اندازی “واحد تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات” با استقرار دائم کارشناسان این حوزه ، پیگیری انتقادات ، پیشنهادات و شکایات به منظور ارائه خدمات مطلوب به صورت خاص و سریع انجام می شود.