شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در نظر دارد به منظور تشخیص صلاحیت و شناسایی مشاور جهت تهیه و تدوین طرح جامع و تفصیلی تبلیغات محیطی و همچنین ساماندهی تبلیغات موجود در سطح جزیره زیبای کیش، بر اساس شرح خدمات اعلامی (به شرح مندرج در سایت سازمان منطقه آزاد کیش به نشانیwww.kish.ir و سایت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به نشانی www.urban.kish.ir ) اقدام نماید، لذا بر این اساس از کلیه مشاورانی که در زمینه های امور رسانه و تبلیغات محیطی دارای تخصص می باشند دعوت بعمل میآید در صورت تمایل به همکاری ضمن اعلام آمادگی به صورت مکتوب نسبت به ارائه طرح پیشنهادی بر اساس شرح خدمات درخواستی و مستندات مربوطه (شامل برآورد، تهیه و اجرای طرح به تفکیک شرح فعالیت ها، مدت زمان تهیه طرح، معرفی شرکت، افراد کلیدی، فهرست تجهیزات و امکانات و کلیه سوابق مرتبط (علی الخصوص در ۵ سال گذشته)) اقدام نمایند.
آخرین مهلت زمان تحویل اسناد: ساعت ۱۵ مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
محل تحویل مدارک:
دفترمرکزی: جزیره کیش- میدان خلیج فارس- بلوار ایران- مجتمع اداری پارس- دبیرخانه شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش – تلفن ۴۴۴۲۱۳۸۰- ۰۷۶
دفترتهران: بزرگراه آفریقا- بالاتر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک)- نبش خیابان کیش- ساختمان شماره ۴۵ – طبقه همکف تلفن: ۸۸۷۸۰۷۴۷– ۰۲۱
شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده نسبت به ارزیابی متقاضیان و تعیین اشخاص واجد شرایط مطابق ضوابط مربوطه اقدام خواهد نمود. بدیهی است شرکت در رد یا قبول هر یک از درخواست ها مخیر خواهد بود و ارائه پیشنهاد و ارسال اسناد فراخوان برای متقاضیان هیچگونه حقی ایجاد نخواهد کرد.
متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۴۲۱۳۸۰-۰۷۶ تماس بگیرند.
شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش
شرح کلی خدمات فراخوان:
۱- مطالعه، شناخت و تحلیل وضعیت موجود تبلیغات محیطی به همراه تحلیل در نظام شهری با در نظر گرفتن مقیاس اثر بخشی
۲- ظرفیت سنجی، امکان سنجی و ارزیابی پتانسیل های تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر بر اساس طرح جامع
۳- تدوین طرح توجیهی کاهش هزینه ها و کسب درآمد (در صورت امکان ارائه راهکار افزایش درآمد)
۴- بررسی و ارائه راهکار جهت آمایش منطقی تبلیغات در سطح جزیره (بازنگری در جانمایی، استاندارد سازی ابعاد و اندازه تابلوها و بیلبوردها، نوع نمایش و اکران تبلیغات و…)
۵- باز طراحی و سازماندهی سازه ی تابلوهای موجود (در صورت تطبیق با بند ۱ – ۲ فوق)
۶- معرفی مناسبترین شیوه های تبلیغاتی با توجه به شرایط خاص جزیره با بهره گیری از تجارب و تکنولوژی های به روز در داخل و خارج از کشور.
۷- بررسی و ارائه راهکار در جهت سازماندهی و جمع آوری ساختارهای نا به هنجار تبلیغاتی در سطح جزیره (اعم از بیلبورد، تابلو، تابلوهای شناسایی، تابلوهای معرف کاربری و… )
۸- طراحی و معرفی سازه های جدید تبلیغاتی متناسب با محیط شهری جزیره کیش (تحقیق و پژوهش و ارائه مدل های عملیاتی به صورت پیش نمایش الکترونیکی)
۹- تدوین استانداردهای ایمنی، حجم و اندازه، منظر و فضاهای تبلیغاتی در سطح جزیره
۱۰- ارزیابی محتوایی قراردادهای گذشته و ارئه راهکارهای مربوط به ارتقای بهره وری در تبلیغات محیطی سطح جزیره و ارائه مدل های مالی مختلف بر اساس تجربیات داخلی و نمونه قراردادهای شرکت های معتبر خارجی
۱۱- بررسی قوانین اخذ مجوزها، تفاهم نامه ها، تهیه لوایح و ساختار سازمانی جهت مراجع قانون گذار در حوزه تبلیغات شهری.
۱۲- تدوین شیوه نامه تبلیغاتی و ضوابط مربوط به تابلوهای معرف کاربری و شناسایی کسبه، مجتمع های تجاری و اداری، پروژه ها و… .
۱۳- برگزاری همایش و سمینارهای آموزشی و توجیهی ویژه صنوف مرتبط با تبلیغات شهری و تابلوهای معرف کاربری.
۱۴- ارائه ساختار اداری مدیریت بر تبلیغات شهری.
۱۵- تهیه بانک اطلاعاتی از وضعیت فضاهای تبلیغاتی (به تفکیک نوع، ساختار، جانمایی و…) به صورت دیجیتال َبه منظور شفاف سازی در امر واگذاری ها و مزایده های آتی.