• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
12

آمادگی کمپ های مسافری نوروزی در کیش

  • کد خبر : 10071
  • 26 اسفند 1396 - 10:33
آمادگی کمپ های مسافری نوروزی در کیش

رئیس ستاد اسکان و رفاهی نوروز ۹۷ از آمادگی کمپ های خانوادگی و مجردی برای استقبال از گردشگران نوروزی کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، محمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و رئیس ستاد اسکان و امور رفاهی نوروز ۹۷ با اعلام اینکه کمپ های نوروزی از روز یکشنبه ۲۷ اسفند آماده پذیرش گردشگران نوروزی هستند، در خصوص آمادگی کمپ های مسافری ، گفت: با توجه به پیش بینی های به عمل آمده ، سعی شده تا در کمپ مسافری خانوادگی واقع در پشت مصلی و کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شود.

محمدی ، افزود: در کمپ خانوادگی که ظرفیت برپایی ۳۰۰۰ چادر مسافری را داراست، ۲۲۸ چشمه حمام و سرویس بهداشتی، دو سوپر مارکت، یک میوه فروشی و یک مرکز توزیع غذای گرم و آماده در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: در این کمپ با کنترل و تطبیق مدارک شناسایی متقاضیان، بابت اجاره هر چادر شبی ۴۰۰ هزار ریال اخذ می شود.

رئیس ستاد اسکان و امور رفاهی تاکید کرد: اجازه برپایی چادر شخصی صرفا در کمپ ها وجود دارد و مبلغ ۲۰۰ هزار ریال نیز بابت برپایی چادر در این کمپ، در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طبق سنوات قبل کمپ مجردی نیز در مجموعه ورزشی المپیک دایر است، گفت: این کمپ آماده است تا با ظرفیت ۵۰۰ چادر، بالغ بر ۲۵۰ چشمه حمام و سرویس بهداشتی و یک سوپر مارکت، گردشگران مختص این کمپ را پذیرش کند.

محمدی ضمن اشاره به اینکه ممکن است در ایام نوروز شاهد بارندگی در جزیره باشیم، یادآور شد: در صورت بارش باران در این ایام، ستاد بحران ، گردشگران کمپ ها را به کمپ مسقف واقع در نمایشگاه بین المللی جنب فرودگاه کیش منتقل خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه امسال نیز یکی از مدارس کیش به کمپ جانبازان و ایثارگران اختصاص دارد، گفت: امسال نیز مدرسه ابن سینا واقع در منطقه میرمهنا آماده پذیرش خانواده های جانبازان و ایثارگران است.

لازم به ذکر است، پذیرش مسافران بدون خودرو در کمپ های چادری صرفا با ارایه بلیط سفرهای دریایی و یا بلیط رفت و برگشت هوایی میسر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10071
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.