• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ارائه خدمات بهداشتی مرکز توسعه سلامت کیش در ایام تعطیلات نوروز

  • کد خبر : 9971
  • 23 اسفند 1396 - 11:30
ارائه خدمات بهداشتی مرکز توسعه سلامت کیش در ایام تعطیلات نوروز

دکتر رضانیا از اعلام آمادگی مرکز سلامت جامعه بوعلی و پایگاههای صدف و سحر برای خدمات دهی در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر محمدرضا رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت کیش از آمادگی این مرکز جهت ارائه خدمات بهداشتی به مسافران و ساکنین محترم در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

وی به روند رو به رشد فعالیت های انجام گرفته در سال ۹۶ اشاره کرد و به تبیین راهکارهای برای ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان و گردشگران نوروزی در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز تاکید کرد.

وی اظهار کرد : نظر به افزایش مراجعان مراکز بهداشتی درمانی در ایام نوروز برنامه ریزی مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و با کیفیت به مسافران و شهروندان یک ضرورت است .

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اعلام اینکه مرکز سلامت جامعه بوعلی وپایگاههای صدف و سحر برای خدمات دهی در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز آماده خدمت رسانی هستند گفت : جدول کشیک در تمامی حوزه ها آماده شده است .

وی، اعزام گروه های بازرسان بهداشت محیط را یکی از برنامه‌های این مرکز در ایام تعطیل عنوان کرد و افزود: نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها و اماکن عمومی در این مدت تشدید می‌شود.

دکتر رضانیا در ادامه افزود : گروه های بازرسان بهداشت و محیط  و گشت ویژه نوروز از اول بهمن ماه برای نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها واماکن عمومی اعزام شده اند.

تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی و آموزش های بهداشتی به عنوان بازوان توانمند حوزه بهداشت ودرمان از دیگر موارد مطرح شده توسط رییس مرکز توسعه سلامت کیش است.

وی تصریح کرد: واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز می باشد و شهروندان می توانند موارد تخلف بهداشتی مشاهده شده راشماره تلفن ۰۹۳۶۶۸۵۸۰۸۵در تمامی ساعات شبانه  وشماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۲۳۳۱۱ و سامانه ۱۹۰واحد بهداشت محیط جهت پیگیری اعلام نمایند

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9971
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.