• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ساماندهی خانه‌های شبانه در نوروز ۹۷/ متقاضیان برای اخذ مجوز اقدام کنند

  • کد خبر : 9837
  • 16 اسفند 1396 - 12:14
ساماندهی خانه‌های شبانه در نوروز ۹۷/ متقاضیان برای اخذ مجوز اقدام کنند

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ساماندهی منازل استیجاری برای اسکان موقت گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب در حوزه اسکان گردشگران در نوروز ۹۷ این طرح انجام می گردد.

به گزارش کیشوند نیوز، بر اساس گزارشی از سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا قائدیان با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری جامعه هتلداران و اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش، طرح ساماندهی منازل استیجاری را در نوروز ۹۷ اجرا می‌کنند تصریح کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش هتل‌ها و مراکز اقامتی کیش و افزایش حضور گردشگران در تعطیلات نوروز، به همت معاونت گردشگری و با هماهنگی جامعه هتلداران و اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش، بانک اطلاعاتی جامعی از منازل استیجاری سطح جزیره تهیه شده است و اجرای طرح ساماندهی این منازل در دستور کار قرار دارد.

به گفته دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش متقاضیانی که قصد دارند با اجاره منازل خود در تعطیلات نوروز به گردشگران خدمات مناسبی ارائه کنند می‌توانند از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ با مراجعه به دفتر جامعه هتلداران واقع در برج صدف، طبقه هفتم، واحد ۷۰۶ به شماره تماس ۹-۴۴۴۵۳۳۳۷ نسبت به ارایه مشخصات واحد مربوطه و اخذ مجوز اقدام کنند.

وی افزود: بازدید از منازل و نرخ‌ گذاری با حضور نماینده جامعه هتلداران بلافاصله بعد از ثبت‌ نام انجام خواهد شد و پس از کسب تأییدیه لازم، این منازل استیجاری از طریق جامعه هتلداران در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد کیش در قبال گردشگرانی که از هر طریق به جز مراجعه به جامعه هتلداران در منازل استیجاری اقامت کرده‌اند مسئولیتی نداشته و پاسخگوی مشکلات احتمالی آنها نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9837
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱