• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حجم ترابری مسافران از طریق بندر کیش دو برابر شد / خدمات رسانی به بیش از ۴۰۰ هزار گردشگر دریایی

  • کد خبر : 9801
  • 14 اسفند 1396 - 9:51
حجم ترابری مسافران از طریق بندر کیش دو برابر شد / خدمات رسانی به بیش از ۴۰۰ هزار گردشگر دریایی

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از جابجایی بالغ بر ۸۸۰ نفر مسافر دریایی و رشد ۱۱ درصدی جابجایی گردشگران دریایی طی ۱۱ ماهه سال جاری در این جزیره مرجانی خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، احمد شهریاری از رونق ۱۰۵ درصدی جابجایی مسافر در ۱۱ ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته سخن گفت و خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۸۸۶ هزار و ۶۴۲ نفر مسافر از طریق ناوگان شناورهای مدرن و پیشرفته مستقر در این بندر، ترابری شدند.

وی ادامه داد: طی ۱۱ ماهه سال جاری، ۴۴۵ هزار و ۵۵۲ نفر گردشگر در بندر کیش جابجا شدند و شاهد افزایش ۱۱ درصدی در این زمینه بوده ایم.

به گفته مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از آغاز سال جاری تا پایان بهمن ماه سال۹۶، در مجموع دو میلیون و ۶۶۴ هزار و ۳۸۵ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در این بندر تخلیه و بارگیری شد که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته، ۴۶ درصد افزایش داشته است.

شهریاری تصریح کرد: از این میزان، دو میلیون و ۳۵۸ هزار و ۷۸۰ تن به کالای غیر نفتی  با رشد ۵۱ درصدی و ۳۰۵ هزار و  ۶۰۵ تن کالای نفتی با افزایش عملیات ۱۵ درصدی اختصاص دارد.

وی در پایان  مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی یازده ماهه نخست سال جاری را ۱۳ هزار و ۹۰۵ فروند شناور با رشد ۱۹ درصدی اعلام  و خاطر نشان کرد: از این تعداد، ۶۵۶ فروند شناور بالای هزار تن و ۱۳ هزار و ۲۴۹ فروند زیر هزار تن وزن داشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9801
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.