• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دعوت از رانندگان داوطلب خودروهای هایس شخصی و منجیان غریق

  • کد خبر : 9729
  • 09 اسفند 1396 - 17:27
دعوت از رانندگان داوطلب خودروهای هایس شخصی و منجیان غریق

از رانندگان داوطلب خودروهای هایس شخصی ساکن در جزیره و منجیان غریق آقا و خانم برای فعالیت در ایام نوروز ۹۷ دعوت به عمل می آورد.

دعوت از رانندگان داوطلب خودروهای هایس شخصی جزیره برای ایام نوروز ۹۷

شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش شرکت در نظر دارد برای حال رفاه گردشگران و مسافران در ایام نوروز ۱۳۹۷، تعدادی از خودرو های هایس موجود در جزیره را برای تقویت و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به کار گیرد.

علاقمندان می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰ اسفند جهت اعلام آمادگی به مدیریت حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۴۲۳۹۰۰ تماس بگیرند.

شایان ذکر است، حمل و نقل عمومی کیش توسط ۸ شرکت حمل و نقل شهری با ۷۴۹ خودرو و یک هزار و ۲۷۵ راننده در دو بخش تاکسیرانی و مینی بوسرانی انجام می شود.

دعوت از منجیان غریق ساکن کیش برای ایام نوروز ۹۷

معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از منجیان غریق آقا و خانم برای فعالیت در ایام نوروز ۹۷ دعوت به عمل می آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، این شرکت به منظور حفاظت از جان استفاده کنندگان اماکن آبی در ایام نوروز ۱۳۹۷، از منجیان غریق آقا و خانم ساکن جزیره کیش که دارای برگه آمادگی هستند، از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ دعوت به همکاری می کند.

علاقمندان می توانند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۰ اسفند با ارائه مدارک مورد نیاز به معاونت ورزش و تفریحات سالم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۴۴۴۲۲۵۱۱ و ۴۴۴۲۲۰۲۷ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9729
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.