• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نظارت و ارزیابی عملکرد شبانه روزی بر خدمات گردشگری در نوروز ۹۷

  • کد خبر : 9712
  • 08 اسفند 1396 - 12:53
نظارت و ارزیابی عملکرد شبانه روزی بر خدمات گردشگری در نوروز ۹۷

رییس کمیته نظارت وارزیابی عملکرد از آمادگی این کمیته برای پاسخگویی به شکایات گردشگران نوروزی خبر داد.

محمد صلاحبه گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی کیش گفت: دریافت اطلاعات و پاسخگویی به شکایات مسافران و گردشگران نوروزی در اولویت کاری این کمیته قرار دارد.

محمد صلاح افزود: به منظور ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان و گردشگران در نوروز ۹۷، این کمیته به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان و گردشگران از حوزه های مختلف خدماتی، گردشگری، اقامتی، پذیرایی، تفریحی ، مراکز تجاری و کلیه ارائه دهندگان کالا وخدمات درجزیره کیش است .

وی تاکید کرد: شکایات شهروندان وگردشگران به کمیته نظارت وارزیابی عملکرد ستاد نوروزی در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد و در صورت تخلف، نحوه برخورد با خاطی و اعمال قانون به اطلاع شاکی خواهد رسید.

رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد و آمار و اطلاعات ستاد نوروزی کیش در پایان با بیان اینکه اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش همواره آماده رسیدگی به شکایات شهروندان است اعلام کرد: شماره تلفن ۴۴۴۲۴۱۶۴-۰۷۶ مربوط به کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی کیش است و شهروندان و گردشگران می توانند از طریق این شماره و یا مراجعه حضوری به دفتر کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد واقع در خیابان سنایی جنب ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش شکایات خود را پیگیری کنند.

گفتنی است فعالیت کمیته های ستاد نوروزی کیش از ۲۷ اسفند ۹۶ آغاز می شود وتا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9712
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.