• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

جزئیات فرود اضطراری هواپیمای پرواز کیش – کاشان در اصفهان

  • کد خبر : 9616
  • 03 اسفند 1396 - 18:19
جزئیات فرود اضطراری هواپیمای پرواز کیش – کاشان در اصفهان

پرواز ۷۴۵۸ کیش ایر مسیر کیش به کاشان به دلیل شکستن شیشه جلو هواپیما اعلام وضعیت اضطراری کرد و در حالت نرمال در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

پرواز ۷۴۵۸ که از کیش به کاشان پرواز کرده بود به علت تغییر دما شیشه هواپیما شکسته شده و هواپیمای فوکر ۱۰۰ این پرواز در نزدیک‌ترین فرودگاه به زمین نشست.

این هواپیما قرار بود تا مسافران دیگری از کاشان به کیش منتقل کند که به علت بروز این مشکل پرواز کاشان – کیش کنسل شده و پرواز آن فردا ساعت ۱۲ انجام خواهد گرفت.

خانم اسدی مدیر روابط عمومی کیش ایر در خصوص این پرواز گفت: ضمن تکذیب فرود اضطراری پرواز مذکور در فرودگاه اصفهان به آگاهی می رساند پرواز مسیر کیش – کاشان، بدلیل شکسته شدن یک لایه از سه لایه شیشه هواپیما که امری غیر قابل پیش بینی می باشد، در اولین فرودگاه احتیاطی ( فرودگاه شهید بهشتی اصفهان) به سلامت به زمین نشست و مسافرین و کروی پروازی در سلامتی با اتخاذ تمهیدات لازم به مقصد پروازی خود منتقل شدند.

لازم بذکر است شکستگی شیشه یک امر غیر مترقبه میباشد و به دلایل اختلاف فشار، دما و برخورد هرگونه جسم خارجی منجمله پرندگان در مسیر پرواز بوجود می آید، به همین دلیل طراحی و ساخت شیشه کاکپیت هواپیما به صورت سه لایه میباشد تا درصورت بروز شکستگی به دلایل مذکور دو لایه دیگر نقش حفاظتی خود را ایفاء نمایند.

شایان ذکر است پرواز کیش- کاشان بعنوان پرواز افتتاحیه با ٩ مسافر برقرار گردید بود.

مسافرین این پرواز با هماهنگی‌های انجام شده با تاکسی به سمت کاشان حرکت کرده‌ اند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9616
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.