• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

کشف ۳۶ هزار ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق توسط دریادلان کیش

  • کد خبر : 9318
  • 19 بهمن 1396 - 20:42
کشف ۳۶ هزار ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق توسط دریادلان کیش

جانشین پایگاه دریابانی کیش در گفتگویی با خبرنگار ما ، از کشف ۳۶ هزار۴۶۰ نخ سیگار قاچاق توسط کارکنان پاسگاه بندرگاه این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی اصغر جمالی با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با هرگونه قاچاق کالا و ورود کالای ممنوعه به جزیره کیش، با هوشیاری مرزبانان این فرماندهی، از ورود سیگار قاچاق به جزیره کیش جلوگیری شد.

وی افزود: با تلاش ماموران پاسگاه بندرگاه دریابانی کیش و در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالای ممنوعه پس از بازرسی خودروها و کامیون هایی که با لندینگ کرافت وارد جزیره می شدند، تعداد ۳۶ هزار ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق با مارک های گوناگون کشف و ضبط گردید.

جانشین دریابانی کیش در ادامه به آسیب های مصرف دخانیات پرداخت و گفت: سیگاری ‏ها ۱۰ برابر بیشتر از دیگران دچار مشکلات قلبی عروقی می ‏شوند و احتمال ابتلا به سرطان‏ هایی مانند دهان، ریه، مری، معده و کلیه را افزایش می ‏دهد.

سرهنگ علی اصغر جمالی تصریح کرد: این ها نمونه ‏هایی از خطراتی است که سلامت سیگاری ‏ها را تهدید می ‏کند اما مضرات سیگار تنها برای خود فرد سیگاری نیست و دود سیگار در چشم دیگران هم می ‏رود.

جانشین دریابانی کیش در پایان با هشدار به جوانان درباره تبلیغات سوء و دروغین شرکت های مختلف تولید کننده سیگار خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان مواد دخانی و بازار فروش آن، جوانان را هدف قرار داده و از طریق تبلیغ، طرح ها و بسته بندی های جذاب و مورد دلخواه نوجوانان و جوانان و همچنین بکارگیری عناوین دروغی مانند لاغری، به جلب توجه این گروه سنی برای فروش بیشتر می پردازند.

گفتنی است، در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به همراه اقلام مکشوفه جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی گردید .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9318
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.