• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

روز کاری مسئولین با صیادان جزیره کیش/ از ماهیگیری با لنج تا تقدیر از صیادان

  • کد خبر : 9282
  • 17 بهمن 1396 - 9:54

روز گذشته مسئولان جزیره کیش تقریباً یک روز کاری را با صیادان جزیره کیش گذراندند.

به گزارش کیشوند نیوز، در مراسمی که به عنوان تقدیر از صیادان برتر جزیره کیش در اسکله صیادی میرمهنا برگزار شد، بسیاری از مسئولان جزیره کیش  یک روز کاری خود را در اختیار صیادان و بومیان این جزیره قرار دادند و به بررسی مشکلات و نحوه انجام فعالیت آنها پرداختند.

در این مراسم که از حدود ساعت ۹ صبح روز دوشنبه در اسکله سفین برگزار شد، دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه معاونین و قائم مقام سازمان، حجت الاسلام حسن زاده، شیخ یعقوب شمس، فرمانده نیروی انتظامی کیش، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپاه کیش، اعضای شورای شهر، فرمانده پدافند هوایی ارتش در جزیره کیش، موسوی مدیرعامل بنادر و فرودگاهها، مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات و برخی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا کاکولکی مدیرکل شیلات استان هرمزگان به بیان عملکرد این نهاد در جزیره کیش پرداخت. تقدیر از صیادان نمونه و ورزشکاران بومی جزیره کیش محور اصلی این مراسم بود که با اهدای لوح تقدیر برگزار شد.

بعد از مراسم تقدیر از صیادان نمونه، افراد حاضر جهت بررسی ماهیگیری به روش لانگ لاین که اخیراً در جزیره کیش مرسوم شده، سوار لنج ماهیگیری شدند و به دریا رفتند و حدود ۲ ساعت را بر روی آب سپری کردند.

















لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9282
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.