• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف و ضبط ۱۲میلیارد ریال کالای قاچاق از یک لنج باری

  • کد خبر : 9254
  • 15 بهمن 1396 - 9:21
کشف و ضبط ۱۲میلیارد ریال کالای قاچاق از یک لنج باری

جانشین پایگاه دریابانی کیش از کشف ۱۲میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و توقیف یک فروند شناور توسط دریابانان این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز ، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، دریابانان کیش موفق به کشف و ضبط یک فروند شناور شامل انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پایگاه دریابانی کیش با اشراف اطلاعاتی، در عملیاتی غافلگیرانه یک فروند شناور که از کشور امارات به مقصد بنادر غیرتخصصی در استان بوشهر در حال حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.

جانشین پایگاه دریابانی کیش تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج، ۶۶۶ حلقه لاستیک خودرو، ۴۶ تن و ۲۴۰ کیلوگرم برنج، ۹۶ عدد باطری خودرو، ۶ تن مغز گردو، ۲ هزار و ۷۰۰ لیتر روغن خوراکی، ۲۰۰۰ بسته آبمیوه ، ۲ تن کنسرو ذرت، ۱۰۰۰ لیتر روغن موتور، ۲۰۵ کارتن لوازم برقی و خانگی، ۳۰۰ کارتن  انواع متنوع مواد غذایی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ جمالی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه شناور مربوطه توقیف و متهمان به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و برخورد با قاچاق کالا دریابانان کیش به صورت شبانه روزی در حریم آب های استحفاظی اجازه هیچ گونه تخلف و پدیده قاچاق کالا را به متخلفان نخواهند داد.

منبع /پلیس کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9254
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.