• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

انتصاب سرپرست اداره کل بنادر کیش و سرپرست مدیریت جزایر اقماری

  • کد خبر : 8932
  • 23 دی 1396 - 15:15
انتصاب سرپرست اداره کل بنادر کیش و سرپرست مدیریت جزایر اقماری

در انتصاب های جدید در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش، ” احمد درخشان” به عنوان سرپرست جدید اداره کل بنادر کیش و “بهادر منفرد” نیز به عنوان سرپرست مدیریت جزایر اقماری معرفی شدند.

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش، ” احمد درخشان” به عنوان سرپرست جدید اداره کل بنادر کیش منصوب شد.
سید اسماعیل موسوی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش، در این حکم ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای «درخشان» بر جلب سرمایه‌ گذاران فعال در حوزه حمل و نقل دریایی، توسعه فعالیت‌های لجستیک نفتی در مجتمع بندری کیش، تجاری سازی بندر چارک، رشد توسعه فعالیت‌های صیادی با محوریت صید صنعتی، کسب رضایت‌مندی حداکثری و افزایش کیفی و کمی مسافران دریایی و ارتقاء سطح کیفی و کمی حمل و نقل بار و مسافر و به کارگیری سیستم‌های نوین حمل و نقل دریایی تأکید کرده است.
همچنین در انتصابی دیگر با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بهادر منفرد به عنوان سرپرست مدیریت جزایر اقماری معرفی شد.

 انصاری لاری در این حکم ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای بهادر منفرد آورده است: نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت جزایر اقماری منصوب می شوید.

بهادر منفرد که دانش آموخته رشته عمران از دانشگاه شیراز است، از سال ۷۵ تا ۷۸ در پروژه های عمرانی جهاد سازندگی خوزستان و سپس به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی سازمان تاسیسات و زیبا سازی در شهرداری شیراز فعالیت داشته است.

وی عضویت در نظام مهندسی استان فارس، مدیریت پروژه و اجرای سازه های بتنی، فلزی راه سازی و همچنین پروژه های صنعتی در بخش های مختلف از جمله پتروشیمی های اوره و آمونیاک عسلویه، پتروشیمی جم عسلویه، پتروشیمی شیراز، جزیره خارک، سایت ایران خودرو فارس، سایت مرکزی قطار شهری شیراز و نظارت بر ساخت و سازهای شهری در قالب عضویت در نظام مهندسی ساختمان را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8932
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.