• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش: سامانه ۱۹۰ جهت دریافت شکایات بهداشتی مردم

  • کد خبر : 8800
  • 14 دی 1396 - 10:06
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش: سامانه ۱۹۰ جهت دریافت شکایات بهداشتی مردم

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش به کیشوندان و گردشگران اعلام کرد: سامانه ۱۹۰ جهت دریافت و رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی در خصوص تخلفات بهداشت محیط و حرفه‌ای آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات و دریافت شکایات مردمی میباشد.

دکتر رضانیا گفت: کلیه کیشوندان و گردشگران با استفاده از کلیه اپراتورهای تلفن ثابت و همراه بدون نیاز به پیش شماره با گرفتن شماره ۱۹۰ارتباط برقرار کرده و با راهنمایی منشی تلفن گویا کد مورد نظر را شماره گیری و با کارشناسان بهداشت محیط مستقر در ستاد وزارت بهداشت ارتباط برقرار می شود.
این مسئول گفت: این سامانه طوری طراحی شده که فرد شاکی با تماس مجدد به سامانه ۱۹۰ و اعلام کد رهگیری از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع می شود و کارشناسان مستقر در ستاد وزارت بهداشت مراحل مختلف رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و همچنین رضایتمندی شهروندان از نحوه رسیدگی، بررسی و بازخورد آن به دانشگاه ها ابلاغ می شود.
دکتر رضانیا با اشاره به اینکه اطلاعات فرد شاکی محرمانه و فقط کارشناس مستقر در ستاد وزارت بهداشت از آن مطلع است تاکید کرد: شهروندان عزیزمی‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه بهداشت محیط و حرفه‌ای در کلیه ساعات شبانه‌روز موارد را به سامانه ۱۹۰ اعلام نمایند./روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8800
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.