• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

امیر پارسا رستگار قهرمان رقابت های اسکواش زیر ۱۵ سال کشور شد

  • کد خبر : 876
  • 26 شهریور 1395 - 11:28
امیر پارسا رستگار قهرمان رقابت های اسکواش زیر ۱۵ سال کشور شد

مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال که در یزد ادامه داشت با قهرمانی امیر پارسا رستگار از کیش به کار خود پایان داد. به گزارش کیشوند نیوز، این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار از ۱۴ استان کشور به مدت دو روز در سالن اختصاصی اسکواش کوثر استان یزد برگزار […]

مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال که در یزد ادامه داشت با قهرمانی امیر پارسا رستگار از کیش به کار خود پایان داد.

به گزارش کیشوند نیوز، این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار از ۱۴ استان کشور به مدت دو روز در سالن اختصاصی اسکواش کوثر استان یزد برگزار شد .
در پایان این مسابقات در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز مقام قهرمانی به امیر پارسا رستگار از کیش رسید و سپهر افتخاری از خراسان رضوی دوم شد، نادر گلرخی از خراسان رضوی و ایمان آذری از تهران بصورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۳ سال، پویا شفیعی فرد از استان آذربایجان غربی به مقام قهرمانی رسید، امیر حسین صادق خانی از تهران دوم شد و ارشیا جاهدی از کیش و آراد اسدی از گیلان بصورت مشترک سوم شدند.

به تیم ها و نفرات برتر مسابقات کاپ، مدال ، حکم و جوایزی اهداء شد .

لازم به ذکر است همین چند روز قبل بود که تیم دختران نوجوان کیش با کسب عناوین مختلف از رقابت های قهرمانی کشور که در ارومیه برگزار شده بود، به خانه برگشته بودند.

با این روند و با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش از این ورزش زیبا و مهیج، آینده خوبی در انتظار اسکواش کیش هست.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=876
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.