• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

حماسه ۹ دی باطل السحر فتنه و محصول حرکت های انقلابی و ملی مردم بود/۹ دی روز تجلی قدرت خداست

  • کد خبر : 8726
  • 08 دی 1396 - 14:06
حماسه ۹ دی باطل السحر فتنه و محصول حرکت های انقلابی و ملی مردم بود/۹ دی روز تجلی قدرت خداست

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر تحلیل دقیق و مو شکافانه حماسه ۹ دی توسط اهل سخن و قلم تاکید دارند گفت: حماسه ۹ دی باطل السحر فتنه و محصول حرکت های انقلابی و ملی مردم بود.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از کیش پرس، حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی بر اهمیت نگرش دقیق بر حماسه ۹ دی تاکید کرد و گفت: حماسه ۹ دی محصول حرکت های مردم دیندار و انقلابی بود.

وی با تاکید بر ماندگاری حماسه ۹ دی بر رصد ۸ ماهه رهبر معظم انقلاب بر فضای غبارآلودی که جریان ۹ دی توسط دشمنان و منافقان ایجاد شده بود اظهار کرد: پس از ۸ ماه جریان فتنه گری وایجاد فضای غبارآلود حماسه عظیمی توسط مردم آفریده شد و راهپیمایی ده ها میلیونی در دفاع از حریم دین، نظام و جایگاه رهبری شکل گرفت.

امام جمعه کیش با بیان اینکه این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است  افزود: این حادثه تنها یک راهپیمایی نبود و رفراندمی بود در دفاع از نظام و رهبری و مردم نشان دادند که از دین، نظام و باورهای خود جانانه دفاع می کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این حماسه باطل السحر فتنه بود. فتنه ای که اگر حضو رملت نبود تهدید بزرگی برای نظام و خون شهدا بود.

خطیب جمعه کیش بر تحلیل دقیق و موشکافانه حوادث ۹ دی توسط اهل سخن و قلم به فرموده مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: عوامل مهمی در این حادثه دست به دست هم دادند تا آن را تبدیل به حماسه ای بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین و اولین عامل لطف و عنایت الهی بود افزود: دست خدا پشت این حرکت عظیم مردمی بود و موجب حرکت دهها میلیونی خودجوش مردم بود.

حجت الاسلام حسن زاده با تصریح بر اینکه ۹ دی روز تجلی قدرت خدا بود افزود: مدیریت هوشمندانه و هدایت رهبری در این جریان از عوامل مهمی بود که توانست این حادثه را به یک حماسه تبدیل کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۸ ماه با صبوری و توجه تمام راه ها را طی کرده و بر جریان های جامعه تمرکز داشتند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تمام زمینه هایی را که باید ایجاد شود با مدیریت هوشمندانه ایجاد کردند.

امام جمعه کیش با اشاره به اهمیت بصیرت مردمی در کنترل جریان ۹ دی افزود: مردم نشان دادند که ملتی بصیر، هوشیار، دشمن شناس هستند که شناخت در لحظه وحرکت در لحظه را در کارنامه خود دارد و با بصیرت غبار فتنه فتنه گران را از بین برد.

وی نقش آفرینی افراد آگاه جامعه را از موارد مهمی برشمرد که در حماسه ۹ دی تاثیر گذار بوده است و افزود: بسیاری از اهل زبان، قلم و دلسوزان انقلاب با زبان و قلم حقیقت را بر مردم روشن کرده و زمینه ساز راهپیمایی وحماسه آفرینی در ۹ دی شدند.

خطیب جمعه کیش جهل عوامل فتنه را از دیگر موارد آشکار شدن فتنه و نابودی آن دانست و افزود: در عاشورای حسینی اباحه گردی و سوت زدن در خیابانها و هتک حرکت به عزای حسینی خون مردم را به جوش آورد تا در مقابل فتنه بایستند.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت وفات بانوی گرانمایه اسلام حضرت فاطمه معصومه(س) خواهر گرانقدر امام رضا(ع) گفت: این بانوی معظم و گرانقدر اسلام که در قم آرمیده است شخصیتی بزرگوار است که به روایات متعدد از ائمه معصومین (ع) زیارت ایشان اجر و پاداش زیارت امام رضا(ع) را دارد.

وی با اشاره به روایات افزود: بنابر روایات زیارت ایشان بهشت را بر زائران این بانوی معظم اسلام واجب می سازد.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضور مردم مومن جزیره کیش در مصلا برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8726
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.