• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نیروی انتظامی نزدیک ترین نهاد به ولایت فقیه/ امنیت و مقوله امنیت، زمینه ساز بهره مندی از مواهب حیات است

  • کد خبر : 8535
  • 28 آذر 1396 - 15:46
نیروی انتظامی نزدیک ترین نهاد به ولایت فقیه/ امنیت و مقوله امنیت، زمینه ساز بهره مندی از مواهب حیات است

نماینده ولی فقیه در جزیره کیش در دیدار با هیئت رئیسه و جمعی از معاونان این فرماندهی در محل دفتر نهاد امامت جمعه، امنیت و مقوله امنیت را زمینه ساز بهره برداری از مواهب حیات عنوان کرد.

به گزارش کیشوندنیوز از پلیس کیش، حجت الاسلام و المسلمین “احمد حسن زاده” در این دیدار با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی یکی از نیروهای نزدیک به نهاد ولایت فقیه است، گفت: همان طور که از سوی نیروی انتظامی توجه ویژه به نهاد امامت جمعه و نهادهای مربوط به ولایت  وجود دارد ما هم در راستای حمایت از این مجموعه تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه نیروی اتتظامی نزدیک ترین نهاد به ولایت فقیه است، تصریح کرد: افتخار می کنم نیرویی با شکوه و با عظمت مدافع نظام و رهبری با هدف تامین امنیت در کشور وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در جزیره کیش با اشاره به مقوله امنیت در نهج البلاغه، امنیت را زمینه ساز بهره برداری از مواهب حیات دانست و افزود: اگر امنیت و احساس امنیت در کشور نباشد زندگی عادی، اقتصاد و سیاست پایدار به طور مطلوب تحقق نخواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین “احمد حسن زاده” شاخه های امنیت در نهج البلاغه از نگاه حضرت علی (ع) را امنیت معنوی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی،اقتصادی ،قضائی و امنیت مرزی عنوان کرد و گفت: همه امنیت ها بر یکدیگر تاثیرگذار هستند و پلیس نقش موثر و مهمی در ایجاد امنیت معنوی نسبت به جامعه و مردم دارد و مسئولان نظام باید همه موارد را جز به جزء بررسی و در حفظ آن تلاش کنند.

امام جمعه جزیره کیش با تاکید بر اینکه آرامش و سکون قلب به واسطه امنیت معنوی ایجاد می شود،گفت: امنیت معنوی در سایه ایمان و عمل صالح به دست می آید و کارکنان نیروی انتظامی با ایجاد امنیت معنوی، زمینه ساز حضور مردم در مراسم مذهبی بالاخص نماز جمعه می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین “احمد حسن زاده” نماینده ولی فقیه جزیره کیش در پایان خطاب به مجموعه فرماندهان، معاونان انتظامی و دریابانی کیش گفت: شما عزیزان در عرصه امنیت معنوی باعث آرامش دل های مومنان هستید و ما باید با تعامل و تلاش بیشتر بتوانیم رضایت مندی هر چه بیشتر مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و مردم را به دست بیاوریم.

همکاری و همراهی با نماینده ولی فقیه از مهم ترین وظایف سربازان ولایت است

فرمانده انتظامی ویژه کیش در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین “احمد حسن زاده” به امامت جمعه و نماینده ولی فقیه در جزیره کیش، مهم ترین وظیفه سربازان ولایت را همکاری، همراهی و تعامل با نماینده محترم ولی فقیه دانست.

سرهنگ “رحیم جهانبخش” یکی از نزدیک ترین سازمان ها به ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه را نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: هدف از دیدار و اعلام بیعت و ابراز وفاداری به حضرتعالی بوده و به عنوان نماینده ولی فقیه در کیش بسیار ارزشمند هستید و مجموعه پلیس همچون گذشته با تمام توان برای امنیت و احساس امنیت این جزیره تلاش خواهد کرد.

جهانبخش در ادامه به ماموریت های پلیس در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: ماموریت های ما معطوف به فرامین مقام معظم رهبری از جمله، مقابله با پدیده شوم کالای قاچاق و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی بالاخص در سواحل با مشارکت دو حوزه انتظامی و دریابانی به صورت جدی انجام می شود.

این مقام مسئول در انتظامی کیش عمده ترین ماموریت ها را در حوزه  پلیس امنیت عمومی، خصوصا گشت های امنیت اخلاقی، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و نظارت بر مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها، اماکن عمومی دانست و گفت: پلیس بدون حمایت نهاد امامت جمعه و ائمه جماعت به نتیجه مطلوب دست نخواهد یافت.

وی افزود: بدون تردید نصایح و توصیه های گرانقدر حضرت عالی پیرامون لزوم برخورد با پدیده بدحجابی در تریبون نماز جمعه که به حق تریبون عدالت خواهی و حق طلبی است، در راستای پیشبرد و تسریع ماموریت های این فرماندهی، به ویژه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که منصب امامت جمعه به عنوان بازوی فرهنگی ولایت امر، نقشی بارز و خطیر در ارتقاء و اعتلای فکری و معنوی جامعه دارد و در حرکت به سوی آرمان‌های والای نظام اسلامی بسیار تاثیرگذار است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8535
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.