• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

خیز انصاری لاری برای تعیین تکلیف پروژه‌های ناتمام / استارت مجدد فعالیت کارگاهی پدیده کیش در آینده‌ای نزدیک (+تصاویر)

  • کد خبر : 8394
  • 20 آذر 1396 - 20:19
خیز انصاری لاری برای تعیین تکلیف پروژه‌های ناتمام / استارت مجدد فعالیت کارگاهی پدیده کیش در آینده‌ای نزدیک (+تصاویر)

صبح امروز (دوشنبه ۲۰ آذر) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از مسئولین از پروژه پدیده بازدید کردند که در نهایت مقرر گردید ظرف سه هفته کارگاه پروژه پدیده مجدداً تجهیز شده و فعالیت خود را شروع کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کیشوند نیوز، دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری در خصوص بازدید از پروژه پدیده و مشکلات این پروژه گفت: پروژه پدیده یکی از بزرگترین پروژه های ترکیبی و بزرگ کیش است که مدتی به‌خاطر مشکلات و معضلات به‌وجود آمده متوقف بوده است. اما با آمدن مدیریت جدید طرح پروژه پدیده در مشهد مجدداً راه اندازی و فعال شده و موفق عمل کرده است و برای پروژه پدیده در کیش نیز قرار است با تشکیل کارگروهی، ظرف حداکثر دو تا سه هفته مشکلات پدیده را بررسی کنند و مجوزهای لازم مجدداً صادر شود و اگر کارها طبق برنامه پیش رود ظرف سه هفته کارگاه پروژه مجدداً تجهیز شده و فعالیت خود را شروع کنند و ما امیدوار هستیم این کار زودتر شروع شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص کمک ها و رویکردهای سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به پروژه هایی که ناقص هستند تاکید کرد: ما در مدت زمان کوتاهی که در جزیره کیش حضور داریم، تقریباً هر صبح از یکی از پروژه ها بازدید داشتیم و سعی کردیم مشکلات را بررسی و حل کنیم تا پروژه ها به مدار فعالیت برگردند. اما متاسفانه در کیش سرمایه گذاری و پروژه‌های سرگردان و بی هدف زیادی اتفاق افتاده و به نتیجه رساندن این پروژه ها کار سختی است.

وی ادامه داد: رکود کلی اقتصادی حاکم بر کشور و بالتبع آن در کیش، دست به دست هم داده‌اند و فعال کردن پروژه‌های نیمه تمام و راکد را خیلی سخت کرده است.

وی در ادامه گفت: در عین حال ما با مالکین، سرمایه‌گذاران و دست اندرکاران پروژه‌ها جلسات مشترک داریم و سعی می‌کنیم با روش های صحیح و تسریع امور جهت راه اندازی پروژه های نیمه کاره توافق کرده و پروژه ها دوباره راه اندازی شود.

دکتر انصاری لاری در پایان ضمن اشاره به تخلف‌های پروژه‌های ساختمانی اضافه کرد: برخی سرمایه‌گذاران و مالکین راه را اشتباه رفته‌اند. بدون مطالعه کافی پروژه‌ای را شروع کردند و پروژه‌ها به بن‌بست خورده و ممکن است سازمان خیلی از دستش کاری ساخته نباشد. بعضی از شیوه‌ها و روش‌ها در اخذ مجوزها مثل صدور پروانه ساختمان یا صدور پایان کار و رسیدگی به خلاف‌های پروژه‌های ساختمانی، همه این‌ها در حال بازنگری است و ما همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با ملاحظه شرایط اقتصادی کشور رفتار بهتری صورت گیرد و سرعت بیشتری در روند کار بدهیم.


















عکاس : جعفر همافر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8394
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ممنون از اطلاع رسانی خوبتون