• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اهدای کالاهای لاکچری کیشوندان به زلزله‌زدگان کرمانشاه / تشریح جلوه‌هایی از همدلی برای کمک رسانی/ ارسال پنجمین محموله پروازی کمک‌ها از جزیره کیش

  • کد خبر : 8068
  • 01 آذر 1396 - 5:19
اهدای کالاهای لاکچری کیشوندان به زلزله‌زدگان کرمانشاه / تشریح جلوه‌هایی از همدلی برای کمک رسانی/ ارسال پنجمین محموله پروازی کمک‌ها از جزیره کیش

حبیب درگاهی سرپرست جمعیت هلال احمر کیش عنوان کرد که در حال حاضر ضرورت اصلی، کمک های نقدی برای تهیه کانکس و لوازم گرمایشی برای آسیب دیدگان زلزله غرب کشور است.

حبیب درگاهیبه گزارش کیشوند نیوز، دکتر حبیب درگاهی سرپرست جمعیت هلال احمر جزیره کیش در نشست خبری در رابطه با کمک‌های اهدایی از جزیره کیش برای زلزله‌زدگان غرب کشور اعلام کرد: در این چند روزه ارزش ریالی اقلام جمع آوری شده حدود ۴۰ میلیارد ریال می‌باشد که این اقلام بیشتر شامل: پتو، لوازم آرایشی و بهداشتی، مانتو، کفش، کاپشن و … بوده است.

درگاهی گفت: جمعیت هلال احمر یک حلقه اتصال دهنده بین کمک دهنده‌ها و کمک گیرنده‌ها است و این آماری که هر از چندگاهی از طرف این نهاد اعلام می شود در واقع نتیجه خدمت مردم و تمامی ارگان‌هایی است که در این امر شرکت می‌کنند و چیزی از آن متعلق به ما نیست.

وی همچنین از کیشوندان و تمامی ارگان‌هایی که کمک کردند تشکر کرد و افزود: از اصحاب رسانه، امام جمعه محترم، سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان بنادر و فرودگاه‌های کیش، نیروی انتظامی، جامعه بازاریان، مرکز توسعه سلامت، صنف رانندگان و دیگر اصناف و از همکاران خودمان در جمعیت هلال احمر کیش که گاهاً تا ساعات اولیه صبح در حال کمک رسانی بودند و در واقع از همه مردم که دست به دست هم دادند تا این آمارها و اتفاقات زیبا برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور بدست آید تشکر می‌کنم.

درگاهی اعلام کرد: شخصی بود که تمام هزینه رفت‌ و آمدهای ما از جمله کامیون و شش چرخ را متقبل شد و ما از این بابت هیچ هزینه‌ای پرداخت نکردیم. خیّر دیگری تا ۶ کارگرش را در روز در اختیار جمعیت هلال احمر قرار داده بود تا در این امر ما را یاری می‌کرد. افراد مختلف غذای پرسنل و افرادی را که به ما کمک می‌کردند را تهیه می‌کردند. یک شخص دیگری ۱۵۰۰۰ کاپشن را خریداری کرد و برای زلزله‌زدگان ارسال کرد. افراد مختلفی در این چند روزه داوطلبانه به ما کمک می کردند که این‌ها یک صفای خاص و جلوه‌هایی از همدلی را به‌وجود آورده بودند.

وی در رابطه با کیفیت کالاهای اهدایی از طرف کیشوندان برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: کیفیت برخی اقلام که برای کمک به زلزله زدگان اهدا شده بود، واقعاً خیره کننده و عالی بود. مثلاً اغلب کفش‌هایی که اهدا شده بود از مارک‌های معتبری چون ۳۶۱ و… بودند. معمولاً درصدی از اجناسی که اهدا می‌شدند به دلایلی ضایعاتی و دسته دوم هستند که نمی‌توان از آنها استفاده کرد. چیزی که مرا بعد از ۲۵ سال سابقه کار در هلال احمر متعجب کرد، درصد بسیار پایین و نزدیک به صفر این اجناس در کالاهای اهدایی مردم جزیره کیش برای زلزله زدگان غرب کشور بود.

درگاهی در ادامه گفت: در حال حاضر یک تیم روانشناسی به سرپرستی خانم دکتر اشرفی از جزیره کیش در کرمانشاه حضور دارد.

وی در ادامه یاد آور شد: در حال حاضر ضرورت اصلی تهیه کانکس و لوازم گرمایشی برای آسیب دیدگان زلزله غرب کشور است و برای تحقق این امر کیشوندان می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق حساب بانکی ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر واریز کنند.

لازم به ذکر است که عصر روز گذشته (سه‌شنبه ۳۰ آبان) پنجمین محموله کمک‌های جزیره کیش از طریق هواپیمای کیش ایر برای زلزله زدگان غرب کشور ارسال شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8068
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.