• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برجام دوم ممنوع و خط قرمز ماست/ اروپاییها حسن نیت خود را درعمل ثابت کنند (+تصاویر)

  • کد خبر : 7803
  • 05 آبان 1396 - 18:08
برجام دوم ممنوع و خط قرمز ماست/ اروپاییها حسن نیت خود را درعمل ثابت کنند (+تصاویر)

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه هیچگونه مذاکره مجدد در ذهن مسئولان ایران نمی گنجد گفت: هر گونه برجام و مذاکره دوم ممنوع و خط قرمز ماست.

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی با تصریح بر اینکه دشمن همواره در فکر طراحی نقشه و توطئه جدیدی علیه نظام اسلامی و ملت ایران است اظهار کرد: ایران اسلامی امروزدر مسیر همآوردی با استکبار قرار دارد و از ابتدای پیروزی انقلاب این همآوردی به صورت جدی وجود داشته است.

وی با تصریح بر اینکه رابطه گرگ و میش هیچگاه ممکن نبوده و نیست افزود: این همآوردی با مذاکره و گفتگو ممکن نیست زیرا در برجام مسئولان ما با سعه صدر بر روی بند بند و کلمه به کلمه برجام ساعت ها مذاکره و گفتگو کردند تا برنامه ای جامع و مشترک به امضاء رسید اما از فردای آن عهد شکنی و تهدید و تحریم های جدی آمریکا آغاز شد.

خطیب جمعه کیش افزود: جریانی که خوی استکباری دارد هیچگاه در کنار جریان عدالتخواه قرار نگرفته و نمی توانند مشکلات خود را با مذاکره و گفتگو حل کنند.

وی با تاکید بر تمامیت خواهی استکبار و در رأس آن آمریکا بیان کرد: آمریکائیها می خواهند کشورها در خدمت آن ها باشند و از اعلام رسمی این مطلب هم ابایی ندارند.

امام جمعه کیش با اشاره به شکست های تاریخی مبارزات در پی عدم اتحاد و با تاکید بر اهمیت وحدت و انسجام میان مسئولان ، مردم و همه در کنار هم عنوان کرد: باید بدانیم که تا اتحاد و انسجام داخلی نباشد نمی توانیم به هجمه های دشمنان پاسخ دهیم زیرا هر گونه تنش و درگیری داخلی آب به آسیاب دشمن ریختن است. باید همه سلیقه ها در کنار هم برادرانه و مومنانه در مقابل تمامیت خواهی استکبار جهانی و دشمنان خود بایستیم.

علیدادی با تصریح بر اینکه دشمن همواره به دنبال نقشه و توطئه جدید علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت بوده و این احتمال که آمریکا و اروپا با یکدیگر در مسئله برجام تبانی و تقسیم ماموریت کرده باشند بسیار است تاکید کرد: همراهی شعاری اروپا نقشه و توطئه ای برای برپایی میز مذاکره و برجامی مجدد می باشد که سلاح ها و موشک های بالستیک دفاعی ما را نشانه گرفته است

وی با تاکید بر اینکه برجام دوم و هر گونه مذاکره مجدد ممنوع و خطر قرمز ماست؛ تصریح کرد: هیچ مسئول وهیچ یک از جریان های کشور به هیچ شکل پای هیچ میز مذاکره ای قرار  نخواهند گرفت زیرا دشمن در فکر از میان بردن توان نظامی و موشکی ماست تا پس از تضعیف توان نظامی، حمله به ایران را در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه کیش ادامه داد: استکبار همواره به دنبال از میان بردن قدرت های نظامی کشورهای دیگر است زیرا در مقابله نظامی از تلفات هراس دارد و در مذاکرات داخلی خود به این نتیجه رسیده است که باید قدرت نظامی کشورهای دیگر را تضعیف کند تا به سادگی قابل کنترل و دستیابی باشند.

وی با بیان اینکه اگر اروپائی ها در گفتار خود صادق هستند باید در عمل از برجام حمایت کنند افزود: شعار کافی نیست و باید معلوم شود که ان ها در عمل موافق برجام هستند یا نقش بازی می کنند.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه مسئولان کشور ما انسان هایی فرهیخته، شجاع و آگاه هستند اظهار کرد: همانگونه که تاکنون کشور را از بحران های خطرناک عبور داده اند پس از این نیز در سایه ولایت فقیه و درایت مسئولان کشور از بحران و پیچ های خطرناک عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال آتش افروزی در منطقه بوده و هست تصریح کرد: آتش داعش در منطقه در حال خاموش شدن است و دشمن به دنبال جریان سازی و آتش افروزی مجدد برنامه تجزیه طلبی کشورها را دردستور کار قرار داد که به لطف الهی در نطفه خفه شد.

خطیب جمعه کیش همچنین با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) به روایتی، شهادت آیت الله قاضی اولین شهید محراب، شهادت عمار یاسر و شهید فهمیده و رحلت آیت الله مرعشی نجفی را تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به اینکه در اسلام ۳ جهاد مبارزه با نفس (جهاد اکبر)، مبارزه با حاکم ظالم و مبارزه با دشمن خارجی توصیه شده است خاطر نشان کرد: برای موفقیت در جهاد سوم که جهاد با دشمن خارجی است باید ابتدا در جهاد با نفس پیروز شد و سپس  در جامعه اسلامی باید حاکمان و زمامداران عادل، خداترس بر مردم مسلط شوند زیرا تا فردی خود ساخته نشده و تا جامعه ای اصلاح و از دست حاکمان ظالم و زیاده خواه رها و زمام امور به دست حاکمان اصلح نیافتد بی تردید نمی توان در مقابل دشمن خارجی ایستاده و در مبارزه با آن ها پیروز شد.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی و با حضور مردم و مسئولان در مصلای کیش برگزار شد.

منبع: کیش پرس / حسین زاده
















لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7803
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.