• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

پلمپ ۲ رستوران متخلف / معدوم کردن بیش از ۳۶۹۵ کیلو لوازم آرایشی بهداشتی

  • کد خبر : 7628
  • 29 مهر 1396 - 7:46
پلمپ ۲ رستوران متخلف / معدوم کردن بیش از ۳۶۹۵ کیلو  لوازم آرایشی بهداشتی

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از پلمپ ۲ رستوران بدلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و معدوم سازی بیش از ۳۶۹۵ کیلو لوازم آرایشی بهداشتی خبر داد.

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در این رابطه گفت: این رستورانها براساس ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به دلیل بی توجهی به توصیه های بازرسان و رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ و تعطیل شده است.
وی افزود: بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و کافی شاپ ها با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار میگیرد و همه متصدیان ملزم به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی هستند.

وی همچنین اعلام کرد: کارشناسان بهداشت محیط طی بازرسی از اماکن فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و انبارها در سطح شهر اقدام به جمع آوری بیش ۳۶۹۵ کیلو شامپو که تارخ مصرف آنها مخدوش بود و فاقد صلاحیت بهداشتی بودند، کرد.
دکتر رضانیا افزوداقلام کشف شده بعد از گذراندن مراحل قانونی در محل گود زباله کیش امحا شد.
وی یادآور شد: از شهروندان درخواست می شود به منظور حفظ  سلامت خود و خانواده نسبت به خرید اقلام موادغذایی و لوازم آرایشی دقت کرده و از مصرف این نوع محصولات که فاقد مجوز و تاریخ مصرف گذشته هستند، جداً پرهیز نموده و در موقع خرید از سلامت کامل آن اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و اقلام بهداشتی آرایشی و دارویی  فاقد مجوز و تاریخ مخدوش و یا هرگونه شکایت بهداشتی با شماره تلفن بهداشت محیط ۰۷۶۴۴۴۲۳۳۱۱ و سامانه ۱۹۰ تماس حاصل نموده و مراتب را جهت جمع آوری اقلام مذکور اطلاع رسانی کنند.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7628
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.