• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری همایش مهر عاطفه ها در دبیرستان نمونه دولتی بعثت کیش

  • کد خبر : 7364
  • 19 مهر 1396 - 15:44
برگزاری همایش مهر عاطفه ها در دبیرستان نمونه دولتی بعثت کیش

همایش مهر عاطفه که نمادی از برترین ویژگی های انسانی همچون همدلی، همیاری و گذشت است با حضور جمعی از مسئولان کیش، هنرمندان و دانش آموزان در دبیرستان نمونه دولتی بعثت کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از کیش پرس ، همایش مهر عاطفه که نمادی از برترین ویژگی های انسانی همچون همدلی، همیاری و گذشت است با حضور جمعی از مسئولان کیش، هنرمندان و دانش آموزان در دبیرستان نمونه دولتی بعثت کیش برگزار شد.

در این مراسم امیر مسعود سالکی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کیش با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید از آنان به خوبی حمایت و نگهداری کرد افزود: باید اجازه ندهیم زنجیره فقر از خانواده ها به فرزندان منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت امروز از دانش آموزان زمینه پرورش انسان های با گذشت و فداکاری را برای آینده فراهم می سازد تا آنان نیز در سال های آتی از همنوعان خود دستگیری کنند افزود: امیدواریم با حمایت تمامی مردم و مسئولان فقر از میان خانواده های ایرانی ریشه کن شود.

حجت الاسلام غلامرضا حقانی مسئول فرهنگی دفتر امام جمعه کیش نیز در این مراسم با بیان اینکه انفاق از ضروریات دین است که به آن تاکید شده است اظهار کرد: اسلام دین برابری و مساوات است و برای ریشه کنی فقر و توزیع عادلانه ثروت در میان مردم طرح های ماندگار و سازگاری مانند خمس، زکات و صدقه را مطرح کرده است که در صورت اجرایی شدن در جامعه اسلامی فقیر نخواهیم داشت.

رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح کشور که چندی است در جزیره کیش ساکن شده است نیز با اشاره به اهمیت همدلی و نوعدوستی و آموزش آن از کودکی به فرزندان اعلام آمادگی کرد در آموزش تئاتر و بازیگری به دانش اموزان همکاری لازم را با مدارس کیش خواهد داشت.

حیدری راد معاون آموزشی آموزش وپرورش کیش نیز در این مراسم با بیان اینکه جامعه اسلامی زمانی به بهترین موفقیت ها دست خواهد یافت که صفات انسانی در آن رعایت شود حمایت از همنوعان را از بالاترین و زیباترین ویژگی ها و صفات انسانی برشمرد.

پخش کلیپ، اجرای سرود و اهداء کمک های دانش آموزان و حاضران در مراسم به دانش آموزان بی بضاعت و حمایت و همدلی از همنوعان از برنامه های دیگر این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7364
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.