• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

این سمت را فرصتی برای خدمت و توسعه این خاکپاره مرجانی می دانم / از تشریفات خوشامدگویی که موجب اتلاف وقت و هزینه می شود بپرهیزید

  • کد خبر : 7336
  • 17 مهر 1396 - 19:46
این سمت را فرصتی برای خدمت و توسعه این خاکپاره مرجانی می دانم / از تشریفات خوشامدگویی که موجب اتلاف وقت و هزینه می شود بپرهیزید

انصاری لاری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش پیش از ورود به جزیره، پیامی را برای کیشوندان ارسال کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم .
مردم فهیم و پرتلاش جزیره کیش
باسلام واحترام

بذل عنایات و محبت های شما در ابتدای راه پرفراز و نشیب پیش رو، بی شک پشتوانه ای ارزشمند و دلگرم کننده برای اینجانب در مسیر اعتلای این منطقه است.
انتصاب به سمت مدیرعاملی منطقه آزاد کیش را فرصتی برای خدمت و توسعه این خاکپاره مرجانی می دانم لذا دراین جایگاه خود را خادم مردم دانسته و همواره قدردان محبت های شما خواهم بود.
بدیهی است حرکت درمسیر توسعه کیش بدون همراهی، همکاری و نظرات مدبرانه شما مردم شریف جزیره کیش ممکن نیست و از نظر اینجانب جایگاه شما عزیزان به منزله تکیه گاه محکمی در جهت پیشرفت این منطقه آزاد کشورمان است.
از لحظه انتصاب به این سمت، اراده وتصمیم اینجانب بر ایفای وظیفه با همت عالی و نگاه متعالی به دور از تشریفات بوده است به همین منظور به عنوان برادر کوچک شما خواستارم از نشر پیام تبریک در رسانه ها و انجام هر اقدامی در جهت خوشامدگویی به اینجانب با ارسال گل و پیام به سازمان منطقه آزاد کیش خودداری نموده تا به جای اتلاف وقت و هزینه درجهت حل مشکلات و آبادانی بیشتر این جزیره زیبا دست یاری دهیم.
در پایان ضمن تقدیم مراتب سپاس و قدردانی خود از شما عزیزان، امیدوارم آن گونه که شایسته ایران اسلامی، کیش زیبا و شما مردم شریف این جزیره است در ایفای وظایف و مسئولیت ها سربلند باشم.

محمد ابراهیم انصاری لاری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7336
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.