• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

مراسم صبحگاه نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروزی انتظامی در کیش برگزار شد (+تصاویر)

  • کد خبر : 7256
  • 15 مهر 1396 - 16:32
مراسم صبحگاه نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروزی انتظامی در کیش برگزار شد (+تصاویر)

در دومین روز از هفته بزرگداشت ناجا صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جزیره کیش در محل ستاد فرماندهی انتظامی ویژه کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رحیم جهانبخش” فرمانده انتظامی ویژه کیش با تبریک هفته ناجا به دلیر مردان نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، قیام محرم را فرصت مغتنمی در راستای توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت افزایی و روشنگری خواند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش نیزدر این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه نخست سال ۹۶ عنوان کرد: آنچه امروز به نیروی انتظامی در عرصه های مختلف انگیزه داده است تا در بالاترین میزان از توان خود در عرصه های مختلف سعی و تلاش کنند انتظارات فرمانده کل قوا در راستای تامین امنیت و مطالبات شهروندان نظام جمهوری اسلامی براساس قانون اساسی است.

سرهنگ جهانبخش ادامه داد: فرمانده کل قوا در مناسبت های مختلف از تعابیر زیبایی چون مجاهدان فی سبیل الله، آبروی نظام، تامین کننده عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حافظ ارزش های اسلامی در خطاب قرار دادن نیروی انتظامی استفاده کردند.

این مقام مسئول در نیروی انتظامی ویژه کیش با تاکید بر اهمیت حفظ و حراست از ارزش های فرهنگی، اجتماعی و دینی به عنوان یکی از مهمترین مسئولیت های نیروی انتظامی بیان کرد: آنچه امروز در جزیره کیش به عنوان اولویت نیروی انتظامی مطرح است مبارزه با جرائم مختلف سازماندهی شده است و به جرأت می توان ادعا کرد که با برخورهای شدیدی که در این حوزه صورت گرفته است قاچاق و دیگر جرائم سازمان یافته در کیش به صفر رسیده است.

وی تاکید کرد: کشف قاچاق مواد مخدر از مرز ۲۵ کیلو امروز به کمتر از یک کیلوگرم در هر کشف رسیده است که نشان از سختگیری نیروی انتظامی و برخورد شدید در این حوزه دارد.

جهانبخش تصریح کرد: در حوزه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی مانند مبارزه با تولید و توزیع مشروبات الکی و مفاسد اجتماعی سازمان یافته نیز توفیقات بسیاری حاصل شده و به صفر نزدیک شده است.

وی جلب مشارکت ارگان های دیگر همچون سپاه، بسیج و دیگر نهادهای اجتماعی و مردمی را از هدفگذاری های آینده نیروی انتظامی در حرکت به سوی جامعه ای سالم و عاری از مواد مخدر وجرائم مختلف برشمرد و تاکید کرد: در بحث ایجابی با مشارکت های مردمی تلاش در رفع مشکلات داشته و در بحث سلبی با کسانی که به دنبال ایجاد ناهنجاری و بزه های اجتماعی هستند به شدت و قاطعانه برخورد می شود.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در این مراسم گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه های ترافیک، دریابانی، آگاهی، پلیس فتا و دیگر حوزه های فعال ارائه کرد.

همزمان با دومین روز از هفته ناجا با عنوان«پلیس، اقتدار، کارآمدی و حرفه ای گرایی» صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور کارکنان فرماندهی انتظامی و دریابانی کیش، پدافند هوایی، سپاه و بسیج کیش در ستاد این فرماندهی برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش با تبریک هفته نیروی انتظامی به دلیرمردان عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: انجام ماموریت با دو مولفه حفظ قاطعیت و حفظ اخلاق اسلامی بسیار سخت و ارزشمند است و نیروی انتظامی این کار سخت را با درایت و وظیفه شناسی هر چه تمامتر به نحو احسن انجام می دهد.

وی اخلاق محوری را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: وظیفه هر مسلمان به خصوص هر چه در جایگاه رفیع تری واقع شده باشد می طلبد تا متواضع تر و متخلق تر به اخلاق اسلامی باشد که در این بخش نیز نیروی انتظامی مثال زدنی ظاهر شده است.

حجت الاسلام علیدادی افزود: مبارزه با کسانی که به هر نحو مخل نظم و امنیت هستند بسیار سخت و پیچیده است و باید همواره متوجه بود که خداوند در این مسیر یار و همراه نیروی انتظامی است.

امام جمعه کیش تاکید کرد: نیروهای مسلح به طورعموم و نیروی انتظامی به ویژه فرماندهی انتظامی ویژه کیش با ایثار و جانفشانی در راه برقراری نظم و امنیت در کشور توانسته اند معدل قابل قبولی کسب کنند و ماموریت های خود را به انجام برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات نیروی انتظامی این است که برای دفاع از اسلام و اجرای عدالت در جامعه تلاش می کند افزود: امروز نیروی انتظامی به زعامت و رهبری ولایت فقیه و فرمانده کل قوا ماموریت های خود را انجام می دهد که باید به تلاشگران این عرصه خداقوت و تبریک گفت.

 























 عکاس : حسین تهوّری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7256
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.