• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

استکبار جهانی و دشمنان اسلام تنها بدنبال برهم زدن آسایش مسلمانان هستند

  • کد خبر : 7248
  • 14 مهر 1396 - 13:12
استکبار جهانی و دشمنان اسلام تنها بدنبال برهم زدن آسایش مسلمانان هستند

حجت الاسلام حسن علیدادی گفت : استکبار جهانی با حمایت از استقلال کردستان به دنبال آن است تا با تغییر جغرافیای کشورهای منطقه ، کشورهای کوچکی را شکل دهد تا بتواند بر آنها حکومت کند. 

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران جزیره کیش اظهار کرد: امروز شاهد بلوایی در منطقه توسط استکبار جهانی هستیم با اسم استقلال کردستان تا جامعه اسلامی در منطقه خاورمیانه روی آرامش به خود نگیرد.
خطیب جمعه کیش افزود :اکنون که قصه داعش (گروه تکفیری) آخرین روزهای عمر ننگین خود را سپری می کند ، شاهد شکل گیری جریانی تفرقه انگیز در جامعه اسلامی هستیم.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به نمونه های آشکار دخالت استکبار جهانی در جوامع اسلامی گفت: درست در زمانی که مردم عراق در آستانه برگزاری جشن پیروزی بر گروه جنایتکار و تکفیری داعش هستند ، استکبار جهانی با طرح استقلال اقلیم کردستان عراق، در پی ایجاد درگیری و جنگی مجدد در این کشور است تا جامعه اسلامی و مردم کرد و عرب را مقابل هم قرار دهد.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی با حمایت از استقلال کردستان به دنبال آن است تا با تغییر جغرافیای کشورهای منطقه ، کشورهای کوچکی را شکل دهد تا بتواند بر آنها حکومت کند.
خطیب جمعه کیش در عین حال نزدیکی و وحدت کشورهای منطقه بویژه کشورهای اسلامی را به یکدیگر، نقطه عطف و قوت قلب جامعه اسلامی در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی برشمرد.
وی تاکید کرد: مسلمانان باید با هوشیاری و آگاهی بیشتر مواظبت کنند تا جبهه جدیدی در منطقه اسلامی شکل نگیرد چرا که استکبار جهانی و دشمنان اسلام تنها بدنبال برهم زدن آسایش مسلمانان هستند.
حجت الاسلام علیدادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۱۶ مهرماه ( هشتم ماه اکتبر) مصادف با روز جهانی کودک ، افزود: مجامع بین المللی باید از دادن این قبیل شعارهای واهی همچون روز جهانی حمایت از کودک دست بردارند .
خطیب جمعه کیش اظهار کرد: امروز با وجود کشتار بی رحمانه کودکان در بسیاری از مناطق دنیا از جمعه کشورهای اسلامی نظیر لبنان، عراق، سوریه و یمن ، مجامع بین المللی سکوت اختیار کرده اند و این شعارهای پوچ دیگر مفهومی برای مردم دنیا ندارد.
مسوولان اقلیم کردستان عراق با ریاست مسعود بارزانی به تازگی با برگزاری همه پرسی استقلال این اقلیم که نتیجه نهایی آن هنوز مشخص نگردیده ، واکنش و موضع گیری های کشورهای منطقه و همسایه عراق را برانگیختند.
نماز جمعه این هفته کیش که با قدردانی ویژه امام جمعه از خدمات نیروهای انتظامی در این جزیره همراه بود با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایت مدار در مصلای این جزیره برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7248
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.