• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کسب ۳ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز سهم جزیره کیش از مسابقات ایران جونیور اسکواش

  • کد خبر : 6703
  • 18 شهریور 1396 - 11:47
کسب ۳ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز سهم جزیره کیش از مسابقات ایران جونیور اسکواش

کاروان اعزامی اسکواش کیش در ماراتن مسابقات ایران جونیور با کسب ٣ مدال طلا ، ١ نقره، ٣ برنز و ١ مدال قهرمانی پلیت به کار خود پایان داد.

به گزارش کیشوند نیوز، دیدار های پایانی رقابت های پرشور ایران جونیور اوپن به میزبانی هیات تهران با همکاری باشگاه اسکواش انقلاب برگزار شد که سهم اسکواش بازان جوان جزیره کیش ۳ مدال طلا (فرشته اقتداری، علیرضا رضایی، عرشیا جاهدی) یک نقره (آرشام جلیلی) و ۳ برنز (رضا غفاری، مجتبی کفیلی و هستی ندیمی نیا) بود.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال نرگس سلطانی بازیکن خوش قدو قامت و آینده دار گلستانی قهرمان شد و نازنین تقی نژاد دوم و فاطمه فلاحتی و دیانا مقری مقام سوم مشترک این سن را با اقتدار از آن خود کردند.

در سنین کمتر از ۱۱ سال ایران پارمین نکوپایان کوچولوی نام آشنای اسکواش کشورمان با قدرت قهرمان شد و باران حسن پور دیگر ورزشکار تهرانی مقام دوم و خانم ها ثمین حسن پور و بهار جعفری رتبه سوم مشترک را دریافت کردند.

در دختران کمتر از ۱۷ سال هلیا استیلی ورزشکار سخت کوش و جدی اسکواش کشورمان قهرمان شد و ناهید رضوی از فارس دوم و نیکی شمیرانی و نگین پورصالحی از تهران و فارس سوم مشترک شدند.

دختران کمتر از ۱۵ سال ایران همچنان ستایش پزشکی در صدر و سیده مهدیس هاشمی ورزشکار خوب شیرازی دوم و منصوره کرباسی و هستی ندیم نیا سوم مشترک شدند.

و دختران ۱۹ سال فرشته اقتداری از کیش مدتی است پیشتازی خود را بر نیری حفظ کرده و با اقتدار اقتداری قهرمان دختران این سن شد و پس از او آیلی نیری دوم و نجمه بوشهری زاده و فاطمه خبری جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات پسران محمدچنگانیان کوچک مرد بزرگ ۱۱ ساله با قدرت اول شد و کوشا مصلحی ورزشکار خوش آتیه کشور از تهران دوم و آرین جعفر طیاری و آرشام شعبان نژاد از گیلان سوم مشترک شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال پسران عرشیا جاهدی ورزشکار کیشوند و شناخته شده قهرمان شد و نفر دوم آرشام جلیلی از جزیره کیش و نفرات سوم مشترک هشتمین دوره رقابت های مهم ایران جونیور اوپن امسال امیررضازاده و آروین رسول زاده بترتیب از خوزستان و تهران شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال پویا شفیعی فر ورزشکار خوش تکنیک تبریزی قهرمان ایران شد و پس از او محمد دانیال قارونی دوم و مقام سوم مشترک به امیرحسین صادق خانی و سید جاوید سیدان رسید.

رده سنی کمتر از ۱۷ سال پسران قهرمان ایران علیرضا رضایی از جزیره کیش شد سپهر اعتمادپور از مرکزی دوم و نادر گلرخی و رضا غفاری مقام سوم مشترک را از آن خود کردند

و بالاخره در رده سنی کمتر از ۱۹ سال پسران کشورمان برترین ها مشخص شدند مقام اول این دوره امیرحسین فیض پور دریافت کرد محمدخانی دوم شد و مجتبی کفیلی و پویان کمالی مقدم سوم مشترک شدند در این رده سنی بدلیل اعزام به رقابت های حرفه ای ابوظبی و قطر و مالزی کاپیتان ۱۹ سالگان کشور علیرضا شاملی حضور نداشت.

در این دوره مشابه همه دوره های قبلی نفر برتر در جدول یک باخته ها  (پلیت ) هم تعیین شد و مازیار حکیمی و یاس صمدزاده و آیلین مسلمی و ترلان سعادتی و سیده آرشین خادم و ایلیا رشیدی و مصطفی خادم و احمدرضا فرهادی و بهراد حقیقی نفرات این جدول بودند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6703
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.