• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برد میکامال در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور

  • کد خبر : 6694
  • 17 شهریور 1396 - 11:10
برد میکامال در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور

هفته پنجم و پایانی دور رفت لیگ برتر ساحلی در شهرهای آق قلا (دو دیدار)، رودسر و رامسر پیگیری شد و تیم های میکامال، شهرداری رودسر، توسعه عمران متل قو و هتل کانیار علی‌آباد برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی والیبال ساحلی، در نخستین دیدار و از گروه اول، تیم های میکا مال (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) و اطلس مرغ صبا (سید سینا جعفری – بهنام توکلی) با نظارت نادر انصاری در استادیوم ساحلی آق قلا استان گلستان به مصاف یکدیگر رفتند که میکامال با دو برد متوالی فاتح نهایی این دیدار شد. میکا مال در بازی نخست دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۵ و در مسابقه دوم نیز دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۱۳ به پیروزی رسید.

 

در دومین مسابقه این هفته تیم شهرداری رودسر (شهرام قاسمخواه – ابوذر شبانکار) میزبان مجتمع فولاد بافق (محمد پورامینی – بهنام حسن زاده) بود که میزبان در دو دیدار صبح و عصر به پیروزی رسید. شهرداری رودسر در دیدار نخست دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۳ و در مسابقه عصر نیز دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسید. محمد جمشیدی و مسعود روحی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و بهرام سلیمانی نیز ناظر بود.

 

تیم والیبال ساحلی اوج رامسر (عباس پورعسگری – بهمن قلیپوری) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ساحلی به مصاف توسعه و عمران متل قو (مجتبی امیری – محمد صادقی) رفت که در دیدار نخست دو  بر صفر با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۷ مغلوب این تیم شد. اوج رامسر در مسابقه عصر دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۳ موفق به شکست توسعه و عمران متل قو شد تا دیدار دو تیم به گلدن ست کشیده شود و در ست طلایی اوج رامسر ۱۵ بر ۱۲ مغلوب شد و به عنوان تیم بازنده هفته پنجم معرفی شد. موسوی و اکبری قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و نظارت بر آن نیز بر عهده کامران ذوقی بود.

 

تیم های هتل کانیار علی آباد کتول و توپکا شمال نیز در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر ساحلی به مصاف یکدیگر رفتند. هتل کانیار علی آباد کتول (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) در دیدار نخست دو بر یک به پیروزی رسید. توپکا ست نخست را ۲۱ بر ۱۶ به سود خود پایان داد اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۰ مغلوب هتل کانیار شد. در مسابقه دوم نیز توپکا شمال نتیجه ست دوم را ۲۱ بر ۱۹ به سود خود پایان داد اما در ست های های اول و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب هتل کانیار علی آباد کتول شد تا این تیم به چهارمین برد متوالی خود دست یابد.

 

قضاوت دیدارهای هفته پنجم ساحلی در آق قلا را سه داور (نورمحمد محرابی ، حبیب مقیمی، مقدم) به صورت چرخشی بر عهده داشتند.

دو دیدار معوقه هفته نخست گروه دوم لیگ برتر ساحلی باقی مانده است تا دور رفت این مسابقات به پایان برسد. دور برگشت و هفته ششم نیز از ۲۱ شهریورماه آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6694
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.