• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حضور ۸ هنرمند محبوب در سه هفته پایانی شهریور به میزبانی کیش

  • کد خبر : 6491
  • 08 شهریور 1396 - 11:48
حضور ۸ هنرمند محبوب در سه هفته پایانی شهریور به میزبانی کیش

در سه هفته پایانی شهریور کنسرت های موسیقی باحضور ۸ تن از پرطرفدارترین هنرمندان موسیقی کشورمان درژانرهای گوناگوندرجزیره کیش برگزار میشود. این کنسرت ها ساعت ۱ بامداد در تالار شهر کیش آغاز می شود.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در سه هفته پایانی شهریور کنسرت های موسیقی باحضور ۸ تن از پرطرفدارترین هنرمندان موسیقی کشورمان در ژانرهای گوناگون درجزیره کیش برگزار میشود. این کنسرت ها ساعت ۱ بامداد در تالار شهر کیش آغاز می شود.

بر اساس این گزارش در روزهای پایانی این هفته، پنجشنبه ۹ شهریور سینا شعبانخانی و جمعه ۱۰ شهریور بهنام بانی میهمان ساکنان و گردشگران جزیره کیش هستند . کنسرت دو هنرمند کشورمان محسن یگانه سه شنبه ۱۴ شهریور و فرزاد فرزین شنبه ۱۸ شهریور در تالار شهر کیش برگزار می شود.

گروهای موسیقی پازل بند پنجشنبه ۱۶ شهریور و هوروش بند سه شنبه ۲۱ شهریور در تالار شهر کیش به اجرای برنامه می پردازند.

احسان خواجه امیری هنرمند خوب کشورمان نیز بامداد پنجشنبه ۲۳ شهریور میهمان جزیره کیش است.

دومین سری کنسرت بهنام بانی در شهریور امسال نیز بامداد شنبه و یک شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریوردر کیش اجرا می شود. دوستداران اجرای شاد حامد همایون هم می توانند برای استفاده از برنامه این هنرمند خوب کشورمان در روزهای ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ شهریور در جزیره کیش برنامه ریزی کنند.

لازم به ذکر است کنسرت های موسیقی هنرمندان مطرح کشورمان از جمله بخش های جذاب بیستمین جشنواره تابستانی است که در میان گردشگران این جزیره زیبای مرجانی طرفداران بسیاری دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6491
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.