• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

قدرت ابراهیمی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی کشور شد

  • کد خبر : 6418
  • 05 شهریور 1396 - 13:30
قدرت ابراهیمی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی کشور شد

در تازه ترین اخبار نقل و انتقالات سازمان منطقه آزاد کیش امروز علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حکمی، قدرت ابراهیمی را به سمت مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی منصوب کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، بعد از رفتن مونسان از ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش و انتخاب وی به‌عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کل کشور که به‌نوعی معاونت ریاست جمهوری نیز می باشد، حالا هر روز خبرهایی مبنی بر انتقال برخی یاران خود از کیش به تهران به گوش می رسد. این انتقال‌ها در حالیست که مونسان بعد از رفتنش به میراث فرهنگی و گردشگری، چند روز قبل گفته بود که: “من هیچ تیمی ندارم و تیم‌گرا هم نیستم.”

در تازه ترین اخبار نقل و انتقالات سازمان منطقه آزاد کیش امروز علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حکمی، قدرت ابراهیمی را به سمت مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی منصوب کرد. ابراهیمی پیش از این مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس برخی هیأت‌های ورزشی در جزیره کیش بود. پیش‌تر نیز محمد محب خدائی به‌‌عنوان معاونان گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شده بود. اما به نظر نمی رسد که این پایان کار باشد و طبق اخبار رسیده بلیت تهران در جیب برخی دیگر از یاران مونسان قرار دارد که طی روزهای آتی و با خنک شدن هوا از آن استفاده خواهند کرد.

در متن حکم ابراهیمی آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، به‌عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منصوب می‌شوید.

با عنایت به گستردگی و فرابخشی بودن فعالیت‌های سازمان و نقش مؤثر و جایگاه خطیر حوزه ریاست، انتظار می‌رود با حسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم و مؤثر با مدیران و کارکنان محترم، اهتمام خود را در جهت تمشیت صحیح امور، ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های دفتر، افزایش بهره‌وری مجموعه و ارائه گزارش‌های به‌ هنگام، پیگیری دستورها و مصوبات، تنظیم فعالیت‌های مرتبط با سازمان و برقراری ارتباط مؤثر و پویا با مراجعان و جلب رضایت آن‌ها بکار گرفته و با ارائه مشاوره و پیشنهادهای سازنده به اینجانب، سازمان را در رسیدن به اهداف یاری نمائید.

اطمینان دارم در اجرای وظایف محوله از همکاری همه معاونان، مشاوران، مدیران‌کل ستادی استانی و شرکت‌های وابسته، کارشناسان و همکاران محترم برخوردار خواهید بود.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6418
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.