• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اولین سمینار آموزشی “هتلداری با رویکرد سبز” در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 6340
  • 31 مرداد 1396 - 9:13
اولین سمینار آموزشی “هتلداری با رویکرد سبز” در کیش برگزار می شود

برای نخستین بار سمینار رویکرد سبز در عملیات خانه داری هتل با ارائه مدرک معتبر در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این سمینار از ساعت ۹ تا ۱۴ روز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه  با حضور مهندس فرخ میر شاهزاده از اساتید حوزه گردشگری به عنوان سخنران و همچنین مدیران هتل ها، سرپرستان و کارکنان خانه داری هتل ها در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

آشنایی با شیوه های نوین عملیات خانه داری منطبق با برنامه های پایداری، کنترل هزینه های عملیاتی خانه داری هتل، دستیابی به اهداف توسعه پایدار در هتل  و حفظ محیط زیست از اهداف برگزاری این سمینار عنوان شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این سمینار می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۴۵۳۳۳۷-۰۷۶ تماس بگیرند و یا برای انجام ثبت نام به جامعه هتلداران کیش واقع  در برج صدف، طبقه هفتم، واحد ۷۰۶ مراجعه کنند.

شایان ذکر است، این سمینار از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری مرکز آموزش هتلداری، مهمانداری و جهانگردی ماربین و جامعه هتلداران کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6340
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.