• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۲۱ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ در چهار ماهه نخست سال جاری

  • کد خبر : 6167
  • 22 مرداد 1396 - 8:05
۲۱ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ در چهار ماهه نخست سال جاری

رئیس مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری، کیشوندان و گردشگران، ‘۲۱ هزار بار’ با این مرکز تماس گرفتند.

به گزارش کیشوند نیوز از پلیس کیش، سروان ‘احمد سپانلو’ با اعلام این خبر گفت: در طول چهار ماه سال جاری ۲۱ هزار بار زنگ تلفن مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ فرماندهی انتظامی ویژه کیش به صدا در آمد که از این تعداد ۴ هزار تماس منجر به عملیات و حضور واحدهای گشتی در صحنه شده و ۱۷ هزار تماس نیز منجر به اخذ راهنمایی و ارشاد پلیس شده است .
وی افزود: از این تعداد تنها ۲۰ درصد منجر به انجام عملیاتی پلیسی و حضور مامور در صحنه شد.
رئیس مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه ۸۰ درصد باقی تماس ها درخواست راهنمایی و مشاوره از پلیس بود، تاکید کرد: عوامل پلیس ۱۱۰ برای ارایه خدمات مشاوره ای و راهنمایی به کیشوندان و مسافران آماده هستند.
سروان سپانلو به همه کیشوندان، مسافران و گردشگران توصیه کرد، هر گونه مشکل در حوزه انتظامی را از طریق تلفن ۱۱۰ و هرگونه شکایات و یا تقدیر از عوامل پلیس را با شماره تلفن ۱۹۷ در میان بگذارند.
وی گفت: در راستای طرح پلیس جامعه محور از ۵۰۰ نفر از کاربران در خصوص میزان رضایتمندی از عملکرد واحدهای گشتی و اپراتورها استعلام به عمل آمد که ۹۰% اعلام رضایتمندی کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6167
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.